Metrika članka

  • citati u SCindeksu: 0
  • citati u Google Scholaru:[=>]
  • posete u prethodnih 30 dana:0
  • preuzimanja u prethodnih 30 dana:0
članak: 1 od 1  
Kultura
2014, br. 142, str. 174-181
jezik rada: engleski
vrsta rada: saopštenje
doi:10.5937/kultura1442174d


Holivudski blokbasteri na prekretnici
Univerzitet u Beogradu, Institut za filozofiju i društvenu teoriju, Beograd

Sažetak

U ovom radu autor se bavi filmom Baza Lurmana Mulen Ruž (2001) i načinom na koji je problem slobode i ljubavi postavljen u ovom filmu. Autor uspostavlja paralele između načina na koji su sloboda i ljubav interpretirani u okviru estetske strukture filma, i ulogom koju ovi pojmovi igraju u hrišćanskoj, naročito pravoslavnoj antropologiji i ontologiji.

Ključne reči

Reference

French, P. (2001) Moulin Rouge. Guardian, http://www.theguardian.com/film/2001/sep/09/ philipfrench1 (January 10, 2014)
Krenn, S. (2012) Postmodern and Oriental Elements in Moulin Rouge!, Film Analysis. Hamburg: Diplomica Verlag
Mitchell, E. (2001) 'Moulin Rouge': An eyeful, an earful, anachronism. The New York Times, Available at: http://www.nytimes. com/2001/05/18/arts/18ROUG.html (January 10, 2014)
Zizioulas, J. (1985) Being as communion. Crestwood, NY: St. Vladimir's seminary press