Metrika

  • citati u SCIndeksu: [1]
  • citati u CrossRef-u:[1]
  • citati u Google Scholaru:[]
  • posete u poslednjih 30 dana:5
  • preuzimanja u poslednjih 30 dana:5

Sadržaj

članak: 1 od 1  
2016, vol. 5, br. 9, str. 44-55
Kako su informacione tehnologije uticale na profitabilnost medija
Internacionalni Univerzitet u Novom Pazaru, Srbija

e-adresasalahudin.fetic@uninp.edu.rs, muzafers@uninp.edu.rs
Ključne reči: mediji; informacije; IT; IKT; profit
Sažetak
Mediji zauzimaju veliko mjesto u društvu. S druge strane, oblast informacionih i komunikacionih tehnologija postali su nezamenljivo medijsko sredstvo. Shodno tome, neophodno je istražiti koliko su i na koji način informacione tehnologije, od računara kao sredstva za proizvodnju medijskog sadržaja, prijenos i publikaciju istog, do savremenih softverskih rješenja, internet i mobilnih tehnologija, uticale na uspon ili pad pojedinih medija. Poseban aspekt istraživanja stavili smo na uticaj IT-a na profitabilnost jednih i neprofitabilnost drugih medija.
Reference
Crnobrnja, S. (2000) Estetika televizije i novih medija
Gir, Č. (2001) Digitalna kultura. preveo sa engleskog Aleksandar Luj Todorović
Krcić, Š. (2012) Sandžak i mediji. Novi Pazar
Prajs, S. (2011) Izučavanje medija. preveo s engleskog Vladimir Kolović
Radojković, M., Stojković, B. (2009) Informaciono-komunikacioni sistemi. Beograd: Clio
Ruk, R. (2001) Evropski mediji u digitalnom dobu. Izdavačka kuća Clio, preveo sa engleskog Đorđe Trajković
Tjurou, Dž. (2002) Mediji danas. Izdavačka kuća Clio, preveo sa engleskog Aleksandar Luj Todorović
Tjurou, D. (2002) Mediji danas. Izdavačka kuća Clio, preveo sa engleskog Aleksandar Luj Todorović
 

O članku

jezik rada: srpski
vrsta rada: stručni članak
DOI: 10.5937/EkoIzavov1609044F
objavljen u SCIndeksu: 14.09.2017.

Povezani članci

Nema povezanih članaka