Marketing - Portret

Tematska oblast:

Marketing je časopis nacionalnog značaja koji se objavljuje kvartalno. Namenjen je širokom krugu čitalaca u akademskoj i stručnoj javnosti. Tekstovi objavljeni u časopisu pokrivaju oblast marketinga u najširem smislu. Prilozi pripremljeni za objavljivanje u časopisu treba da doprinesu širenju znanja o marketingu, doprinoseći boljem razumevanju marketinške teorije i promociji njene primene u praksi. Prednost pri objavljivanju imaju originalni i pregledni radovi, kao i monografske studije.

Klasifikacija:
Bibliometrijska
društvene nauke - ekonomija
Frascati, modifikovana
društvene nauke - ekonomija
Istraživačke teme:
marketing strategija; marketing komuniciranje; oglašavanje; brend menadžment; ponašanje potrošača; odnosi s javnošću

Vrsta radova

Tipovi referenci

Citatni profil:
Najčešće citirani časopisi (poslednjih 5 godina)
Journal of Marketing92
Marketing50
Harvard Business Review40
British Food Journal34
Journal of Business Research29
Journal of Consumer Research29
Tourism Management24
Journal of Travel Research24
Journal of Retailing21
Journal of Advertising Research21
Najčešće citirani autori (poslednjih 5 godina)
Kotler Philip54
Stanković Ljiljana42
Đukić Suzana38
Veljković Saša37
Keller Kevin Lane36
Maričić Branko R.35
Parasuraman A.17
Milisavljević M.16
Kumar V.16
Schwab K.15