Marketing - Portret

Tematska oblast:

Marketing je časopis nacionalnog značaja koji se objavljuje kvartalno. Namenjen je širokom krugu čitalaca u akademskoj i stručnoj javnosti. Tekstovi objavljeni u časopisu pokrivaju oblast marketinga u najširem smislu. Prilozi pripremljeni za objavljivanje u časopisu treba da doprinesu širenju znanja o marketingu, doprinoseći boljem razumevanju marketinške teorije i promociji njene primene u praksi. Prednost pri objavljivanju imaju originalni i pregledni radovi, kao i monografske studije.

Klasifikacija:
Bibliometrijska
društvene nauke - ekonomija
Frascati, modifikovana
društvene nauke - ekonomija
Istraživačke teme:
marketing strategija; marketing komuniciranje; oglašavanje; brend menadžment; ponašanje potrošača; odnosi s javnošću

Vrsta radova

Tipovi referenci

Citatni profil:
Najčešće citirani časopisi (poslednjih 5 godina)
Journal of Marketing89
Marketing85
Journal of Business Research66
Tourism Management51
British Food Journal43
Harvard Business Review39
European Journal of Marketing29
Industrial Marketing Management28
Journal of Marketing Management27
International Journal of Hospitality Management25
Najčešće citirani autori (poslednjih 5 godina)
Kotler Philip47
Stanković Ljiljana39
Đukić Suzana37
Keller Kevin Lane35
Veljković Saša27
Popović Ana25
Maričić Branko R.22
Hofstede Geert17
Đorđević Aleksandar16
Marinković Veljko15