Marketing - Portret

Tematska oblast:

Marketing je časopis nacionalnog značaja koji se objavljuje kvartalno. Namenjen je širokom krugu čitalaca u akademskoj i stručnoj javnosti. Tekstovi objavljeni u časopisu pokrivaju oblast marketinga u najširem smislu. Prilozi pripremljeni za objavljivanje u časopisu treba da doprinesu širenju znanja o marketingu, doprinoseći boljem razumevanju marketinške teorije i promociji njene primene u praksi. Prednost pri objavljivanju imaju originalni i pregledni radovi, kao i monografske studije.

Klasifikacija:
Bibliometrijska
društvene nauke - ekonomija
Frascati, modifikovana
društvene nauke - ekonomija
Istraživačke teme:
marketing strategija; marketing komuniciranje; oglašavanje; brend menadžment; ponašanje potrošača; odnosi s javnošću

Vrsta radova

Tipovi referenci

Citatni profil:
Najčešće citirani časopisi (poslednjih 5 godina)
Journal of Marketing99
Marketing96
Journal of Business Research69
Tourism Management57
British Food Journal43
Harvard Business Review39
International Journal of Hospitality Management35
European Journal of Marketing32
Industrial Marketing Management29
Journal of Marketing Management28
Najčešće citirani autori (poslednjih 5 godina)
Kotler Philip48
Stanković Ljiljana39
Đukić Suzana37
Keller Kevin Lane36
Veljković Saša28
Popović Ana25
Maričić Branko R.22
Marinković Veljko17
Hofstede Geert17
Đorđević Aleksandar16