Marketing - Portret

Tematska oblast:

Marketing je časopis nacionalnog značaja koji se objavljuje kvartalno. Namenjen je širokom krugu čitalaca u akademskoj i stručnoj javnosti. Tekstovi objavljeni u časopisu pokrivaju oblast marketinga u najširem smislu. Prilozi pripremljeni za objavljivanje u časopisu treba da doprinesu širenju znanja o marketingu, doprinoseći boljem razumevanju marketinške teorije i promociji njene primene u praksi. Prednost pri objavljivanju imaju originalni i pregledni radovi, kao i monografske studije.

Klasifikacija:
Bibliometrijska
društvene nauke - ekonomija
Frascati, modifikovana
društvene nauke - ekonomija
Istraživačke teme:
marketing strategija; marketing komuniciranje; oglašavanje; brend menadžment; ponašanje potrošača; odnosi s javnošću

Vrsta radova

Tipovi referenci

Citatni profil:
Najčešće citirani časopisi (poslednjih 5 godina)
Journal of Marketing83
Marketing62
Journal of Business Research60
Tourism Management48
British Food Journal35
Harvard Business Review31
European Journal of Marketing27
Industrial Marketing Management27
Journal of Marketing Management26
Journal of Consumer Research25
Najčešće citirani autori (poslednjih 5 godina)
Kotler Philip46
Đukić Suzana36
Stanković Ljiljana35
Keller Kevin Lane35
Veljković Saša25
Popović Ana23
Maričić Branko R.22
Hofstede Geert17
Đorđević Aleksandar15
Marinković Veljko14