Korisničko ime:
Lozinka:
Zapamti me.
Registracija.
Čemu registracija?
Zaboravljena lozinka!
PRETRAGA
ČASOPISI
MojIZBOR
MojSCIndeks
MojNALOG
MojČASOPIS
MojASISTENT
PITANJA
POMOĆ
O SCIndeksu
dodaj u Moj profil
(RELAKW: E-Commerce)
Ograniči na članke
publikovane na engleskom
dostupne u punom tekstu
koji sadrže termine
iz oblasti:
ekonomija (25)
društvene, ostale (14)
inženjerske nauke, ostale (8)
matematika i računarske nauke (5)
poljoprivreda, šumarstvo i srodne nauke (2)
iz časopisa:
Marketing (5)
Ekonomski vidici (3)
Info M (3)
Ekon: teor praks (2)
Ekonomika (2)
autora:
Dihovični Đorđe (2)
Jeremić Ljiljana (2)
Kostić Sara (2)
Radović Stojanović Jelena (2)
Ranđelović Dragana (2)
u Mom izboru [0]
članci: 1 - 10 od 48
sortiraj prema:
godini
naslovu
broju citata
Application of machine learning methods for anomaly detection in internet advertising
Živanović Marko, Štrbac Savić Svetlana, Minchev Zlatogor
Journal of Computer and Forensic Sciences, vol. 2, br. 1, str. 53-61, 2023
Efekti implementacije digitalnog marketinga sa aspekta kupca u preduzećima tekstilne i odevne industrije
Dimitrijević Dragan, Adamović Živoslav
Tekstilna industrija, vol. 71, br. 1, str. 51-62, 2023
Analiza značaja marketing miksa u elektronskoj trgovini
[
1
]
Kostić Radan, Savić Aleksandar, Mihajlović Milan
Megatrend revija, vol. 19, br. 1, str. 293-310, 2022
Globalna pandemija i digitalni marketing - trendovi i perspektive
Lazić Milena, Domazet Ivana, Vukmirović Valentina
Marketing, vol. 53, br. 2, str. 143-152, 2022
How Amazon went from an uncertain online bookstore to the leader in e-commerce
Dorio Michelle
International Review, br. 3-4, str. 157-159, 2022
MEREC-COBRA approach in e-commerce development strategy selection
[
1
]
Popović Gabrijela, Pucar Đorđe, Smarandache Florentin
Journal of Process Management and New Technologies, vol. 10, br. 3-4, str. 66-74, 2022
Upravljanje trgovinskim transakcijama u covid eri - uspon e-trgovine
Bubanja Iva, Vidas Bubanja Marijana
Journal of Engineering Management and Competitiveness (JEMC), vol. 12, br. 1, str. 20-34, 2022
Uticaj atributa e-trgovine na satisfakciju i lojalnost kupaca
Kostić Sara
Ekonomija: teorija i praksa, vol. 15, br. 4, str. 1-24, 2022
Uticaj logističke vrednosti na satisfakciju potrošača u kontekstu digitalne pismenosti
Kostić Sara
Marketing, vol. 53, br. 4, str. 264-275, 2022
Benefiti upotrebe sistema oblaka kao savremeni pristup u vinskoj industriji
Vladisavljević Radovan, Soleša Dragan
Ekonomija: teorija i praksa, vol. 14, br. 4, str. 37-49, 2021
u Mom izboru [0]
članci: 1 - 10 od 48
sortiraj prema:
godini
naslovu
broju citata