Korisničko ime:
Lozinka:
Zapamti me.
Registracija.
Čemu registracija?
Zaboravljena lozinka!
PRETRAGA
ČASOPISI
MojIZBOR
MojSCIndeks
MojNALOG
MojČASOPIS
MojASISTENT
PITANJA
POMOĆ
O SCIndeksu
dodaj u Moj profil
(RELAKW: services)
Ograniči na članke
publikovane na engleskom
dostupne u punom tekstu
koji sadrže termine
iz oblasti:
ekonomija (33)
društvene, ostale (14)
inženjerske nauke, ostale (12)
matematika i računarske nauke (5)
elektrotehnika, elektronika i srodne nauke (4)
iz časopisa:
Ekonomika (4)
Ekonomika preduzeća (3)
Ekonomski vidici (3)
Marketing (3)
Menadž u hotelijerstvu i turiz (3)
autora:
Cvetković Mihajlo (2)
Đukanović Slaviša (2)
Gavrilović-Gagović Slavica (2)
Ognjanović Jasmina (2)
Samčović Andreja (2)
u Mom izboru [0]
članci: 1 - 10 od 66
sortiraj prema:
godini
naslovu
broju citata
Iskustvo korisnika u turističkoj industriji - determinante žalbenog ponašanja
Jevtić Jelena, Tomić Slavica, Leković Ksenija
Menadžment u hotelijerstvu i turizmu, vol. 8, br. 2, str. 25-33, 2020
Lanac profitno orijentisanih usluga
Ćalasan Veljko, Gnjatović Marko, Rajković-Borisavljević Jelena
Serbian Journal of Engineering Management, vol. 5, br. 1, str. 55-62, 2020
Measuring dimensions of service quality
Tešić Dejan
Strategic Management, vol. 25, br. 1, str. 12-20, 2020
Specifičnosti liderstva u turizmu sa ciljem uspešnog poslovnog procesa
Ilić Biljana, Stefanović Vidoje, Žikić Srđan
Megatrend revija, vol. 17, br. 1, str. 89-108, 2020
Upravljanje uslužnim procesima - primer aviokompanija
Vesić Sanja
Naučne publikacije Državnog univerziteta u Novom Pazaru. Serija B, Društvene & humanističke nauke, vol. 3, br. 2, str. 140-151, 2020
Kolaborativne usluge smeštaja menjaju hotelijersko tržište u gradovima
Burešová Pavla, Mrkvová Katarína, Dudić Branislav
Menadžment u hotelijerstvu i turizmu, vol. 7, br. 2, str. 97-104, 2019
Određivanje faktora koji utiču na prihvatanje 'cloud' usluga u Indiji
Garima Rastogi, Hemraj Verma, Sushil Rama
Serbian Journal of Management, vol. 13, br. 2, str. 335-352, 2018
The role of financial institutions from the aspect of innovated banking products and services as the reply of banks in Serbia to the changes in the environment
[
1
]
Miletić Lidija, Ilić Milena P., Kastratović Edita
International Review, br. 1-2, str. 111-118, 2018
Značaj kvaliteta u turističkoj industriji - istraživačka studija o percepciji stejkholdera u turizmu
[
3
]
Redžić Dalibor
Menadžment u hotelijerstvu i turizmu, vol. 6, br. 2, str. 11-20, 2018
A fuzzy logic-based model for analysis and evaluation of services in a manufacturing company
[
3
]
Oblak Leon, Kitek-Kuzman Manja, Grošelj Petra
Journal of Applied Engineering Science, vol. 15, br. 3, str. 258-271, 2017
u Mom izboru [0]
članci: 1 - 10 od 66
sortiraj prema:
godini
naslovu
broju citata