Korisničko ime:
Lozinka:
Zapamti me.
Registracija.
Čemu registracija?
Zaboravljena lozinka!
PRETRAGA
ČASOPISI
MojIZBOR
MojSCIndeks
MojNALOG
MojČASOPIS
MojASISTENT
PITANJA
POMOĆ
O SCIndeksu
EN
SR
dodaj u Moj profil
(RELAID: 1452-48641502225C)
Ograniči na članke
publikovane na engleskom
dostupne u punom tekstu
koji sadrže termine
iz oblasti:
ekonomija (38)
društvene, ostale (9)
geonauke i srodne nauke o okruženju (3)
medicina, nauke o zdravlju (2)
nauke o obrazovanju (2)
iz časopisa:
Serb J Management (11)
Marketing (8)
Industrija (3)
Turizam (3)
Bankarstvo (2)
autora:
Marinković Veljko (4)
Ivkov Milan (2)
Marinković Veljko (2)
Senić Vladimir (2)
Supić Dejan (2)
u Mom izboru [0]
članci: 1 - 10 od 48
sortiraj prema:
godini
naslovu
broju citata
Kvalitet usluga i zadovoljstvo korisnika u hotelijerstvu Srbije
Vujić Milan, Đorđević Snežana, Lakićević Marija
Menadžment u hotelijerstvu i turizmu, vol. 7, br. 1, str. 61-70, 2019
Analiza elemenata kvaliteta usluga mobilne telefonije u Republici Srbiji
Tomašević Dragana, Gašević Dragana
Škola biznisa, br. 1, str. 73-85, 2018
Uticaj zadovoljstva poslom na kvalitet javnih usluga - primer iz Sirije
Milana Elias
Serbian Journal of Management, vol. 13, br. 2, str. 233-250, 2018
Customer service quality management in public transport: The case of rail transport in Tanzania
Lwesya Francis, Jaffu Richard
International Review, br. 3-4, str. 102-117, 2017
Merenje kvaliteta transportnih usluga primenom SERVQUAL modela
Maksimović Mlađan V., Đorđević Bojan S., Brzaković Miodrag D., Grahovac Miloš M.
Tehnika, vol. 72, br. 6, str. 928-935, 2017
Primena IPA metoda u analizi zadovoljstva gostiju u hotelskim preduzećima
[
1
]
Knežević Miroslav, Čerović Slobodan, Borovčanin Dušan, Unković Aleksandar
Ekonomika preduzeća, vol. 65, br. 3-4, str. 245-258, 2017
Standardizacija usluga kao preduslov za prevazilaženje jaza između očekivanog i percepiranog kvaliteta u hotelijerskom poslovanju
Vujko Aleksandra, Petrović Marko, Gajić Tamara, Jovanović Vladimir, Jovanović Slavica
Škola biznisa, br. 2, str. 56-69, 2017
Uslužna orijentacija zaposlenih u restoranima
Gagić Snježana, Jovičić-Vuković Ana, Petrović Marko D.
Turističko poslovanje, br. 20, str. 19-25, 2017
Analiza opipljivih i neopipljivih komponenti kvaliteta hotelskih usluga
[
1
]
Marić Dražen, Marinković Veljko, Marić Radenko, Dimitrovski Darko
Industrija, vol. 44, br. 1, str. 7-25, 2016
Determinante lojalnosti potrošača malih i srednjih preduzeća - ispitivanje značaja kvaliteta usluga, satisfakcije i poverenja
[
2
]
Rajić Tamara, Nikolić Ivan, Milošević Isidora
Industrija, vol. 44, br. 3, str. 97-116, 2016
u Mom izboru [0]
članci: 1 - 10 od 48
sortiraj prema:
godini
naslovu
broju citata