Korisničko ime:
Lozinka:
Zapamti me.
Registracija.
Čemu registracija?
Zaboravljena lozinka!
PRETRAGA
ČASOPISI
MojIZBOR
MojSCIndeks
MojNALOG
MojČASOPIS
MojASISTENT
PITANJA
POMOĆ
O SCIndeksu
dodaj u Moj profil
(RELAID: 2232-96411611151V)
Ograniči na članke
publikovane na engleskom
dostupne u punom tekstu
koji sadrže termine
iz oblasti:
društvene, ostale (8)
ekonomija (4)
humanističke, ostale (2)
matematika i računarske nauke (2)
inženjerske nauke, ostale (1)
iz časopisa:
Management (5)
Godiš Fak za kulturu i medije (1)
Info M (1)
Kultura (1)
Marketing (1)
autora:
Kostić-Stanković Milica (3)
Damnjanović Vesna (2)
Filipović Vinka (2)
Blagojević Srđan (1)
Cicvarić-Kostić Slavica (1)
u Mom izboru [0]
članci: 1 - 10 od 14
sortiraj prema:
godini
naslovu
broju citata
Proces odnosa sa javnošću u sistemu odbrane
Stošić Miloš M.
Vojno delo, vol. 68, br. 2, str. 179-187, 2016
Odnosi s javnošću u funkciji sistema bezbednosti kao bitnog činioca političkog sistema
[
1
]
Stojanović Ljupča, Blagojević Srđan
Megatrend revija, vol. 12, br. 3, str. 343-358, 2015
Značaj upravljanja komuniciranjem u odnosima sa medijima za kreiranje poslovnog imidža javnih komunalnih preduzeća
Stevanović Slavica
Godišnjak Fakulteta za kulturu i medije: komunikacije, mediji, kultura, br. 7, str. 189-212, 2015
Strategija upravljanja odnosima sa javnošću na primeru ključnih klijenata u bankarskom sektoru
Erić Dejan, Ikač-Cvejić Tamara
Poslovna ekonomija, vol. 8, br. 1, str. 109-136, 2014
Marketing aspects of socially responsible business
[
1
]
Grubor Aleksandar
Strategic Management, vol. 18, br. 3, str. 30-36, 2013
Onlajn odnosi s javnošću
Vučenović Tamara
Kultura, br. 139, str. 162-187, 2013
PR impact on public confidence in military and police in Serbia
Soldatović Igor
Management - časopis za teoriju i praksu menadžmenta, vol. 18, br. 67, str. 77-83, 2013
Integrisane marketing komunikacije i razvoj identiteta brenda
Janković Marija
Management - časopis za teoriju i praksu menadžmenta, vol. 17, br. 63, str. 91-100, 2012
Komunikacija berze sa ciljnim grupama javnosti
Kostić-Stanković Milica, Nedeljković Natalija
Management - časopis za teoriju i praksu menadžmenta, vol. 17, br. 62, str. 19-27, 2012
Uloga društvene mreže LinkedIn u izgradnji ličnog imidža pojedinaca
Damnjanović Vesna, Matović Vladimir, Cicvarić-Kostić Slavica, Okanović Milan
Management - časopis za teoriju i praksu menadžmenta, vol. 17, br. 65, str. 15-23, 2012
u Mom izboru [0]
članci: 1 - 10 od 14
sortiraj prema:
godini
naslovu
broju citata