- citati u SCIndeksu: [1]
- citati u CrossRef-u:0
- citati u Google Scholaru:[
]
- posete u poslednjih 30 dana:10
- preuzimanja u poslednjih 30 dana:0
|
|
2010, vol. 58, br. 3, str. 29-34
|
Podrška odnosa s javnošću inicijativi za formiranje klastera tekstila u Arilju
Public relations support initiative formation cluster for textile in Arilje
Sažetak
U ovom radu biće ukazano na potrebu podrške odnosa s javnošću i preporuke okvirnog strateškog plana odnosa s javnošću koje se odnose na aktivnosti predviđene u okviru inicijative za formiranje klastera tekstila u Arilju. Cilj rada je da ukaže na neophodnost blagovremene i kvalitetne informisanosti potencijalnih učesnika inicijative za stvaranje klastera. U radu je polazna osnova bila pretpostavka koja glasi da ukoliko izostane podrška odnosa s javnošću, može doći do potpuno pogrešne percepcije informacija od strane primalaca poruka, odnosno osoba koje su na direktan ili indirektan način uključene u aktivnosti za formiranje klastera. Arilje kao grad prepoznatljiv po tekstilu, u radu će poslužiti kao subjekat studije slučaja, koji može da bude primer uspešne forme za razvoj drugih sličnih centara tekstila u Srbiji.
Abstract
In this paper pointed out the need to support public relations and strategic planning recommendations of the framework of public relations related to the activities envisaged under the initiative to form a textile cluster in Arilje. The aim of this paper is to point out the necessity of timely and quality information for potential participants in the initiative to create a cluster. The paper is the starting point was the assumption that states that if the absent support of public relations, there may be a completely wrong perception of information by the recipient or the person who directly or indirectly involved in activities for the formation of clusters. Arilje as a city known for textiles, the paper will serve as a subject of case studies, which can be an example of a successful form of development of other similar centers of textile in Serbia.
|
|
|
Reference
|
14
|
Filipović, V., Kostić-Stanković, M. (2008) Odnosi s javnošću. Beograd
|
2
|
Grozdanić, R. (2005) Preduzetništvo. Čačak: Tehnički fakultet
|
|
Lazić, B., Popović, B. (2009) Ekologija u tekstilu: Humana ekologija. u: Simpozijum sa međunarodnim učešćem 'Savremene tehnologije i privredni razvoj'(VIII), Leskovac: Tehnološki fakultet
|
17
|
Marshall, A. (1890) Principles of economics. London-New York, itd: Macmillan Publishing
|
50
|
Porter, M.E. (1990) The competitive advantage of nations. London: Macmillan Press
|
2
|
Veljović, A., Radojičić, M., Vesić, J. (2008) Menadžment informacioni sistemi. Čačak: Tehnički fakultet
|
2
|
Verčič, D., Zavrl, F., Rijavec, P., Ognjanov, G., Brbaklić, A. (2004) Odnosi s medijima. Beograd: Medija centar
|
|
|
|