Metrika

  • citati u SCIndeksu: 0
  • citati u CrossRef-u:0
  • citati u Google Scholaru:[]
  • posete u poslednjih 30 dana:4
  • preuzimanja u poslednjih 30 dana:2

Sadržaj

članak: 1 od 1  
1999, vol. 47, br. 6, str. 44-53
Model otkrivanja i analize najmanje pouzdanih delova vozila
VP 3001, Beograd
Sažetak
Metoda analize oblika, posledica i kritičnosti otkaza zasniva se na analizi potencijalnih otkaza sa aspekta funkcionisanja vozila kao sistema, i može se razgraničiti na konstrukcionu, proizvodnu i eksploatacionu analiza. U radu je prikazana primena metode analize oblika, posledica i kritičnosti otkaza za vozilo i neke podsisteme i manje celine u toku eksploatacije. Kvantitativna analiza nije vršena zbog nepoznavanja intenziteta otkaza elemenata vozila. Izvršena je procena kritičnosti elemenata koji su najčešće otkazivali na osnovu podataka iz eksploatacije u periodu od pet godina. Na osnovu tako dobijenih rezultata sačinjena je rang-lista najkritičnijih elemenata vozila i navedene mere koje treba preduzeti radi smanjenja pojava otkaza.
Reference
*** (1986) Automobil TAM 110 T7 - opis, rukovanje, osnovno i tehničko održavanje. SSNO-TU-I, TU-I, 398
*** (1985) Automobil TAM PO T7 - radioničko održavanje. SSNO, TU-II, 692
Brkić, Lj. (1998) Optimizacija sistema održavanja motornih vozila specijalne namene. Kragujevac: Mašinski fakultet, magistarski rad
Ivanović, G., Stanivuković, D. (1988) Pouzdanost, analiza i projektovanje. TU SSNO
Krstić, V. (1997) Eksploatacija motornih vozila i motora. Kragujevac: Mašinski fakultet
Stojović, M. (1990) Istraživanje karakteristika pouzdanosti asinhronih zglobnih prenosnika. Beograd: Mašinski fakultet, magistarski rad
Vujanović, N. (1987) Teorija pouzdanosti tehničkih sistema. Beograd: Vojnoizdavački i novinski centar
 

O članku

jezik rada: srpski
vrsta rada: članak
DOI: 10.5937/VojTehG9906044B
objavljen u SCIndeksu: 02.11.2018.

Povezani članci