Metrika članka

  • citati u SCindeksu: [1]
  • citati u CrossRef-u:0
  • citati u Google Scholaru:[=>]
  • posete u poslednjih 30 dana:3
  • preuzimanja u poslednjih 30 dana:2
članak: 1 od 1  
Industrija
2008, vol. 36, br. 1, str. 43-50
jezik rada: srpski
vrsta rada: izvorni naučni članak

Osnovni funkciogrami komercijalne TV
Ekonomski institut, Beograd

e-adresa: jlazic@ecinst.org.yu

Projekat

Projekat Ministarstva nauke Republike Srbije, br. 149011: Determinisanje dimenzija organizacione strukture u funkciji kvantifikacije uticaja najvažnijih kontingentnih faktora preduzeće

Sažetak

U ovom radu razmatraju se najvažniji funkciogrami tipične komercijalne TV. Analiza poslovanja svakog preduzeća, pa i TV, osnova je organizacionog strukturiranja. I analiza i organizaciono strukturiranje koriste različite kriterijume, od kojih je funkcijski najčešći.

Ključne reči

Reference

Adžić, S., Lazić, J., Cvijanović, J.M. (2006) The dynamic marketing environment and its multidisciplinary implication on specific leadership aspects. Industrija, vol. 34, br. 3, str. 1-36
Cvijanović, J.M. (2004) Organizacione promene. Beograd: Ekonomski institut
Lazić, J.M., Cvijanović, J.M. (2004) Neke specifičnosti organizacionog strukturiranje poslovnog informacionog sistema. Industrija, vol. 32, br. 3, str. 27-35
Zeremski, A.V., Lazić, J. (2007) Organizacija komercijalnih RTV sistema. Beograd: Ekonomski institut