Metrika

  • citati u SCIndeksu: [3]
  • citati u CrossRef-u:0
  • citati u Google Scholaru:[]
  • posete u poslednjih 30 dana:2
  • preuzimanja u poslednjih 30 dana:0

Sadržaj

članak: 1 od 1  
2015, br. 34, str. 127-138
Promene u strategijskom menadžmentu izazvane inovacijama i ključnim tehnologijama
nema

e-adresatodosijevicr@ef.uns.ac.rs
Sažetak
U radu istražujemo tehnološki dinamizam koji nosi sa sobom pretpostavku materijalizacije inovacija. U vezi s tim su i menadžment aktivnosti inovacionih procesa, koje donose metodološke i organizacione probleme koji moraju biti rešavani. Problem posmatramo i kroz strateška iznenađenja i moguće diskontinuitete, jer se strateška turbulentnost javlja i kao razlog za postojanje i funkcionisanje menadžmenta. Tehnički progres ne zaobilazi nijedno od područja ljudske aktivnosti, iz čega proizlazi da je inovativni proces imanentan svakom delu te aktivnosti. Inovacija, bez obzira na to da li se radi o radikalnoj, fundamentalnoj, inkrementalnoj i dr., zahteva primenu različitih metoda i angažovanje kreativnih ljudi. Bez stvorene klime za inovaciju, inovacioni procesi se neće odvijati. Tehnički progres, s jedne strane, i konkurencija, s druge, deluju na stvaranje inovativne klime. Preduzeće i kreativni timovi i pojedinci će biti nosioci inovativnih nastupa, tehnoloških proboja i upravljati promenama primenom znanja, metoda i tehnika strategijskog menadžmenta. Tehnološke inovacije se posmatraju kao mutacije koje, ako su uspešne, rezultiraju promenom ekonomskog okruženja.

O članku

jezik rada: srpski
vrsta rada: pregledni članak
objavljen u SCIndeksu: 05.10.2018.
Creative Commons License 4.0

Povezani članci

Nema povezanih članaka