|
Reference
|
|
*** (1995) Plan i program osnovnog obrazovanja i vaspitanja za IV razred. Beograd: Učiteljski fakultet
|
[ 2 ][ GS ]
|
Biggs, J.H., Collis, K. (1982) Evaluation the quality of learning: The SOLO taxonomy - structure of the observed learning outcome. New York-San Diego, itd: Academic Press
|
[ VBS ][ 20 ][ GS ]
|
Bloom, B.S. (1970) Taksonomija ili klasifikacija obrazovnih i odgojnih ciljeva. Beograd: Jugoslovenski zavod za proučavanje školskih i prosvetnih pitanja, knj. 1: Kognitivno područje
|
[ VBS ][ 3 ][ GS ]
|
Bruner, D. (1960) Proces obrazovanja. u: Psihologija u nastavi, Beograd: Savez društava psihologa Srbije, br. 4, str. 33-79
|
[ 3 ][ GS ]
|
Cvetković, Ž.B. (1987) Odnos između opštih, posebnih i pojedinačnih znanja u nastavi. Beograd: Filozofski fakultet, doktorska disertacija
|
[ 8 ][ GS ]
|
Davidov, V.V. (1972) Vidi obobščenija v obučenii - logiko-psihologičeskie problemy postroenija učebnyh predmetov. Moskva: Institut obšči i pedagogičeski psihologii APN SSSR
|
[ 6 ][ GS ]
|
Đorđević, J.Đ. (1990) Intelektualno vaspitanje i savremena škola. Beograd: Zavod za udžbenike i nastavna sredstva
|
[ CR ] [ EČ ][ 1 ][ GS ]
|
Furst, E.J. (1981) Bloom's taxonomy of educational objectives for the cognitive domain: Philosophical and educational issues. Review of Educational Research, vol. 51, br. 4, str. 441-453
|
[ 1 ][ GS ]
|
Gagne, R.M., Briggs, L.J. (1974) Principles of instructional design. New York, itd: Holt, Reinehart and Winston
|
[ 9 ][ GS ]
|
Krneta, L., Potkonjak, M., Potkonjak, N.M. (1974) Pedagogija. Beograd: Zavod za udžbenike i nastavna sredstva
|
[ GS ]
|
Natadze, R.G. (1971) The mastery of scientific concepts in school. u: Stones E. [ur.] Readings in educational psychology: Learning and teaching, London, itd: Methuen, str. 242-248
|
[ EČ ][ GS ]
|
Ormell, C. (1974) Bloom's taxonomy and the objectives of education. Educational Research, vol. 17, br. 1, str. 3-18
|
[ 1 ][ GS ]
|
Pedagoška akademija za obrazovanje učitelja (1991) Plan i program osnovnog vaspitanja i obrazovanja, V-VIII. Beograd
|
[ VBS ][ 82 ][ GS ]
|
Potkonjak, N.M., Šimleša, P., ur. (1989) Pedagoška enciklopedija. Beograd: Zavod za udžbenike i nastavna sredstva
|
[ VBS ][ 24 ][ GS ]
|
Potkonjak, N.M., i dr., ur. (1996) Pedagoški leksikon. Beograd: Zavod za udžbenike i nastavna sredstva
|
[ GS ]
|
Radovanović, V. (1997) Didaktičko-logičke karakteristike iz poznavanja prirode i uspeh učenika u njihovoj primeni. Beograd: Filozofski fakultet, magistarski rad
|
[ 1 ][ GS ]
|
Spasenović, V.Z. (1998) Uspeh učenika u primeni znanja iz poznavanja prirode. Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja, br. 30, str. 215-235
|
[ 2 ][ GS ]
|
Stojaković, P. (1990) Psihološki uslovi transfera učenja. Sarajevo: Svjetlost
|
[ 5 ][ GS ]
|
Šaranović-Božanović, N. (1995) Znanje i razumevanje u nastavi. u: Krnjajić Stevan [ur.] Saznavanje i nastava, Beograd: Institut za pedagoška istraživanja, str. 95-114
|
[ 22 ][ GS ]
|
Trnavac, N.D., Đorđević, J.Đ. (1995) Pedagogija. Beograd: Naučna knjiga
|
[ 22 ][ GS ]
|
Vučić, L.R. (1989) Pedagoška psihologija. Beograd: Savez društava psihologa Srbije
|
|
|