Oditor - časopis za Menadžment, finansije i pravo 2017, vol. 3, br. 1, str. 70-79
|
|
Ocenjivanje i predviđanje potreba potrošača
SažetakTajna uspešnog poslovanja je u tome da znamo ko su korinici određenog proizvoda ili usluge, i da se zna šta oni očekuju od organizacije. Razumevanje potreba korisnika je ključan faktor u njihovom zadržavanju, kao i sticanju novih korisnika u procesu ostvarivanja većeg udela na tržištu i maksimimizacije profita, što je krajnji cilj svake organizacije. Dakle, shvatanje potreba korisnika vodi do uspešne ponude proizvoda i usluga koje zadovoljavaju taj osećaj potrebe, i ako organizacija unapred uspe da pogodi šta korisnicima treba, oni će imati utisak da se o njima brine i da organizacija misli da su oni njima značajni. Kako bi saznali šta je potrebno korsnicima, moraju se predvideti i planirati njihove potrebe.
Ključne reči
|