- citati u SCIndeksu: 0
- citati u CrossRef-u:0
- citati u Google Scholaru:[
]
- posete u poslednjih 30 dana:6
- preuzimanja u poslednjih 30 dana:5
|
|
2018, vol. 9, br. 2, str. 223-230
|
Nastava na više nivoa složenosti kao oblik individualizacije nastavnog rada
Teaching delivered at varied degrees of difficulty in accordance with individualised learning
Sažetak
U radu se razmatraju specifičnosti primene nastave na više nivoa složenosti kao jednog od najčešće primenjivanih oblika individualizacije nastavnog rada. Ukazuje se na efikasnost koja se primenom ovog oblika rada može postići u realizaciji sadržaja nastave srpskog jezika i književnosti. Prikazuje se i model obrade priče 'Bela i žuta devojčica' Perl Bak, kako bi se na praktičnom primeru mogle uočiti prednosti primene nastave na više nivoa složenosti.
Abstract
This paper identifies specific teaching methods delivered at varied degrees of difficulty as one of the most commonly used forms of individualised teaching. In particular, a focus on teaching efficiency when implementing this method in the context of Serbian language and literature teaching. Pearl Buck's 'The White and Yellow Girl' is used to demonstrate the benefits of tailoring teaching methods to meet the needs of the individual learner.
|
|
|
Reference
|
1
|
Arsić, M. (2000) Kako unapređivati nastavu. Kruševac: Viša škola za obrazovanje vaspitača
|
|
Bajić, Lj. (2004) Odabrane nastavne interpretacije. Beograd: Zavod za udžbenike i nastavna sredstva
|
|
Bakovljev, M. (1985) Individualizacija vaspitno-obrazovnog rada u školi. Beograd: IGRO Nova prosveta
|
1
|
Đorđević, J. (2009) Individualizacija i inoviranje nastave i učenja u školi 21. veka. Pedagoška stvarnost, vol. 55, br. 7-8, str. 673-685
|
4
|
Ilić, M. (1998) Nastava različitih nivoa složenosti. Beograd: Učiteljski fakultet
|
|
Lazarević, V. (2005) Individualizovana nastava. 2
|
|
Milinković, M. (2007) Proučavanje književnog dela u nastavi, ideje i likovi
|
12
|
Vilotijević, M., Vilotijević, N. (2008) Inovacije u nastavi. Vranje: Učiteljski fakultet
|
|
|
|