APA - Priručnik za publikovanje, Američko psihološko društvo
Ivkov, D. M. [2010]. Međuzavisnost marketinške i finansijske strategije preduzeća. Marketing, 41(1), 61-67.

CBE - Priručnik, Naučni stil i format, Savet urednika u biologiji
Ivkov DM. Međuzavisnost marketinške i finansijske strategije preduzeća. Marketing 2010;41(1):61-67.

Chicago - Čikaški priručnik za stil
Ivkov D.M.. 2010. Međuzavisnost marketinške i finansijske strategije preduzeća. Marketing 41, (1): 61-67.

Harvard - Harvardski priručnik za stil
Ivkov, D.M. 2010, "Međuzavisnost marketinške i finansijske strategije preduzeća", Marketing, vol. 41, no. 1, pp. 61-67.

Harvard-BS - Harvardski priručnik za stil – Britanski standard
IVKOV, D.M., 2010. Međuzavisnost marketinške i finansijske strategije preduzeća. Marketing, 41(1), pp. 61-67.

MLA - Priručnik za pisce naučnih radova, Društvo za savremeni jezik
Ivkov, D.M.. "Međuzavisnost marketinške i finansijske strategije preduzeća." Marketing 41.1 (2010): 61-67.

NLM - Vodič za autore, urednike i izdavače, Nacionalna medicinska biblioteka
Ivkov DM. Međuzavisnost marketinške i finansijske strategije preduzeća. Marketing. 2010; 41(1):61-67.