APA - Priručnik za publikovanje, Američko psihološko društvo
Gajić, A., & Matanović, J. [2019]. Osobine ličnosti i kupovne vrednosne dimenzije kod tradicionalnih i kupaca koji kupuju putem interneta. Marketing, 50(1), 3-12.

CBE - Priručnik, Naučni stil i format, Savet urednika u biologiji
Gajić A, Matanović J. Osobine ličnosti i kupovne vrednosne dimenzije kod tradicionalnih i kupaca koji kupuju putem interneta. Marketing 2019;50(1):3-12.

Chicago - Čikaški priručnik za stil
Gajić A., i J. Matanović. 2019. Osobine ličnosti i kupovne vrednosne dimenzije kod tradicionalnih i kupaca koji kupuju putem interneta. Marketing 50, (1): 3-12.

Harvard - Harvardski priručnik za stil
Gajić, A.& Matanović, J. 2019, "Osobine ličnosti i kupovne vrednosne dimenzije kod tradicionalnih i kupaca koji kupuju putem interneta", Marketing, vol. 50, no. 1, pp. 3-12.

Harvard-BS - Harvardski priručnik za stil – Britanski standard
GAJIĆ, A. i MATANOVIĆ, J., 2019. Osobine ličnosti i kupovne vrednosne dimenzije kod tradicionalnih i kupaca koji kupuju putem interneta. Marketing, 50(1), pp. 3-12.

MLA - Priručnik za pisce naučnih radova, Društvo za savremeni jezik
Gajić, A., i J. Matanović. "Osobine ličnosti i kupovne vrednosne dimenzije kod tradicionalnih i kupaca koji kupuju putem interneta." Marketing 50.1 (2019): 3-12.

NLM - Vodič za autore, urednike i izdavače, Nacionalna medicinska biblioteka
Gajić A, Matanović J. Osobine ličnosti i kupovne vrednosne dimenzije kod tradicionalnih i kupaca koji kupuju putem interneta. Marketing. 2019; 50(1):3-12.