Psihološka istraživanja - Uredništvo

Urednici:
Darinka Anđelković ORCID, Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za psihologiju i Laboratorija za eksperimentalnu psihologiju

Darinka Anđelković je naučni saradnik u Institutu za psihologiju Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradu. Doktorirala je u oblasti razvojne psihologije i bavi se istraživanjima u oblasti psiholingvistike, fonološkog, semantičkog i gramatičkog razvoja dece, kao i procenom jezičkog razvoja. Autor je i koautor brojnih objavljenih radova, između ostalog i Srpskog elektronskog korpusa ranog dečijeg govora pohranjenog u bazi The CHILDES, centralnom međunarodnom repozitorijumu podataka o dečijem govoru. Radi na konstrukciji, adaptaciji i standardizaciji instrumenata za procenu komunikacijskog i jezičkog razvoja dece srpskog govornog područja. Kontakt: dandjelk@f.bg.ac.rs

Marina Videnović ORCID, Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za psihologiju

Marina Videnović je naučni saradnik na Institutu za psihologiju Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradu. Njena oblast ekspertize obuhvata razvojnu psihologiju (psihologiju adolescencije, rizično ponašanje tokom adolescencije, socijalizaciju mladih, budžet vremena i slobodno vreme mladih) i psihologiju obrazovanja (predškolsko vaspitanje i obrazovanje, sekundarnu analizu PISA podataka, matematičku pismenost i napuštanje školovanja). U svojim studijama koristi kvantitativne, kvalitativne i mešovite metode u zavisnosti od fenomena koji se proučava. Objavila je 14 recenziranih naučnih radova, 2 poglavlja u monografijama i predstavila više od 20 radova na domaćim i međun. konferencijama. 

Članovi:
  • Marina Videnović (zamenik glavnog urednika), Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Institut za psihologiju, Srbija
  • Tamara Džamonja Ignjatović, Univerzitet u Beograd, Fakultet političkih nauka, Srbija
  • Olja Jovanović Milanović, Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Odeljenje za psihologiju, Srbija
  • Ksenija Krstić, Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Odeljenje za psihologiju, Srbija
  • Ivana B. Petrović, Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Odeljenje za psihologiju, Srbija
  • Dragan Švrakić, Washington University School of Medicine in St Louis Department of Psychiatry, SAD
  • Vladimir Turjačanin, Univerzitet u Banjoj Luci, Filozofski fakultet, Bosna i Hercegovina
  • Anja Wertag, Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb, Hrvatska
Recenzenti:
  • Aleksandra Hadžić, Univerzitet u Banjoj Luci, Filozofski fakultet, Bosna i Hercegovina
  • Sanja Radetić Lovrić, Univerzitet u Banjoj Luci, Filozofski fakultet, Bosna i Hercegovina
  • Loren Abell, Notingem Trent Univerzitet, Velika Britanija
  • Dinka Čorkalo Biruški, Sveuličište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Hrvatska
  • Nikola Erceg, Sveuličište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Hrvatska
  • Zvonimir Galić, Sveuličište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Hrvatska
  • Asmir Gračanin, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Hrvatska
  • Zvjezdan Penezić, Sveučilište u Zadru, Odjel za psihologiju, Hrvatska
  • Silvija Ručević, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Hrvatska
  • Domagoj Švegar, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Hrvatska
  • Vladimir Tale Takšić, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Hrvatska
  • Petra Anić, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Hrvatska
  • Sampada Karandikar, Monk Prayogshala, Mumbai, Indija
  • Bojana Bodroža, Institute za pedagoška istraživanja, Beograd, Srbija
  • Petar D Čolović, Univerzitet u Novom Sadu, Filozofski fakultet, Srbija
  • Bojana M. Dinić, Univerzitet u Novom Sadu, Filozofski fakultet, Srbija
  • Jelena Dostanić, Fakultet za pravne i poslovne studije dr Lazar Vrkatić, Novi Sad, Srbija
  • Mirosava Miličko Đurišić-Bojanović, Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Srbija
  • Ana Genc, Univerzitet u Novom Sadu, Filozofski fakultet, Srbija
  • Vesna Gojković, Fakultet za pravne i poslovne studije dr Lazar Vrkatić, Novi Sad, Srbija
  • Darko V Hinić, Univerzitet u Kragujevcu, Srbija
  • Ivana Jakovljev, Univerzitet u Novom Sadu, Filozofski fakultet, Srbija
  • Bojan B Janičić, Univerzitet u Novom Sadu, Filozofski fakultet, Srbija
  • Smiljana Jošić, Institute za pedagoška istraživanja, Beograd, Srbija
  • Vitomir Jovanovic, Centar za obrazovne politike, Beograd, Srbija
  • Veljko Jovanović, Univerzitet u Novom Sadu, Filozofski fakultet, Srbija
  • Olja Jovanović MIlanović, Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Srbija
  • Ksenija Krstić, Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Srbija
  • Dobrinka Kuzmanović, Univerzitet Singidunum, Fakultet za medije i komunikacije, Beograd, Srbija
  • Ljiljana B. Lazarević, Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Srbija
  • Nebojša Majstorović, Univerzitet u Novom Sadu, Filozofski fakultet, Srbija
  • Ivana Mihić, Univerzitet u Novom Sadu, Filozofski fakultet, Srbija
  • Vladimir Mihić, Univerzitet u Novom Sadu, Filozofski fakultet, Srbija
  • Luka Mijatović, Univerzitet u Beogradu, Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Srbija
  • Jasna Milošević Đorđević, Univerzitet Singidunum, Fakultet za medije i komunikacije, Beograd, Srbija
  • Tijana M Mirovic, Univerzitet umetnosti u Beogradu, Fakultet muzicke umetnosti, Srbija
  • Goran DJ Opačić, Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Srbija
  • Zoran Pavlović, Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Srbija
  • Jelena Šakotić-Kurbalija, Univerzitet u Novom Sadu, Filozofski fakultet, Srbija
  • Danka Purić, Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Srbija
  • Olivera Radović, Univerzitet u Prištini, Filozofski fakultet, Kosovskoj Mitrovici, Srbija
  • Gorana Rakić-Bajić, Univerzitet u Kragujevcu, Fakultet medicinskih nauka, Srbija
  • Nataša Simic, Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Srbija
  • Biljana Stanković, Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Srbija
  • Ivana Stepanović Ilić, Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Srbija
  • Katarina Suvajdžić, Fakultet za pravne i poslovne studije dr Lazar Vrkatić, Novi Sad, Srbija
  • Lazar Tenjović, Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Srbija
  • Predrag Teovanović, Univerzitet u Beogradu, Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Srbija
  • Oliver Tošković, Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Srbija
  • Milica Branko Vukelić, Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Srbija
  • Milica Branko Vukelić, Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Srbija
  • Marija Zotović, Univerzitet u Novom Sadu, Filozofski fakultet, Srbija
  • Aleksandar Baucal, Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Srbija
  • Svetlana Čizmić, Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Srbija
  • Saveta Draganić Gajić, Univerzitet Singidunum, Fakultet za medije i komunikacije, Beograd, Srbija
  • Dasa Duhacek, Univerzitet u Beogradu, Fakultet politickih nauka, Srbija
  • Ivana M Jakšić, Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, Srbija
  • Tijana Jokic Zorkić, Centar za obrazovne politike, Beograd, Srbija
  • Zorana Jolic, Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Srbija
  • Olja Jovanović, Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Srbija
  • Vitomir Jovanović, Centar za obrazovne politike, Beograd, Srbija
  • Nikola Jović, Univerzitet u Beogradu, Fakultet politickih nauka, Srbija
  • Goran Knežević, Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Srbija
  • Ivana Kovačević, Univerzitet u Beogradu, Fakultet organizacionih nauka, Srbija
  • Dejan Lalović, Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Srbija
  • Janko M Međedović, Institut za kriminološka i sociološka istraživanja, Beograd, Srbija
  • Aleksandra Milićević Kalašić, Univerzitet Singidunum, Fakultet za medije i komunikacije, Beograd, Srbija
  • Desanka Nagulić, Institut za mentalno zdravlje, Beograd, Srbija
  • Dragica Pavlovic Babic, Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Srbija
  • Marija Pejičić, Univerzitet u Nišu, Filozofski fakultet, Srbija
  • Nikola Petrovic, Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Srbija
  • Milana M Rajić, Univerzitet u Novom Sadu, Filozofski fakultet, Srbija
  • Irena Stojković, Univerzitet u Beogradu, Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Srbija
  • Milica Stojković, Univerzitet u Kragujevcu, Fakultet tehničkih nauka u Čačku, Srbija
  • Zoran Vesić, Univerzitet u Beogradu, Fakultet politickih nauka, Srbija
  • Dušanka Vučinić Latas, Univerzitet Singidunum, Fakultet za medije i komunikacije, Beograd, Srbija
  • Milja Vujačić, Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, Srbija
  • Iris Žeželj, Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Srbija
  • Zorana Zupan, Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Srbija
  • Olga Borisovna Mikhailova, RUDN Univerzitet (Ruski univerzitet prijateljstva naroda), Rusija
  • Katarina Habe, Univerzitet u Ljubljani, Akademija za muziku, Slovenija
  • Karmen Mlinar, Univerzitet u Ljubljani, Pedagoški fakultet, Slovenija
  • Pavel Blagov, Whitman College, Vašington, SAD
  • Joel Anderson, Australijski katolički univerzitet, Australija
  • Ljubica Bačanac, Univerzitet Donja Gorica, Podgorica, Crna Gora
  • Vladimir Bakrač, Univerzitet Crne Gore, Prirodno-matematički fakultet, Crna Gora
  • Katarina Bogatić, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Hrvatska
  • Michael Buchholz, Međunarodni psihoanalitički univerzitet u Berlinu, Nemačka
  • Lidija Čilić Burušić, Osnovna škola Poliklinike SUVAG, Zagreb, , Hrvatska
  • Colette Daiute, Diplomski centar Univerziteta grada Njujorka, SAD
  • Renata Anna Dezső, Univerzitet u Pečuju, Institut za obrazovne nauke, Mađarska
  • Aleksandar Dimitrijevic, Međunarodni psihoanalitički univerzitet u Berlinu, Nemačka
  • Margareta Jelić, Sveuličište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Hrvatska
  • Ivana Jugović, Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, Hrvatska
  • Leko Krhen, Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Hrvatska
  • Siniša Lakić, Univerzitet u Banjoj Luci, Filozofski fakultet, Bosna i Hercegovina
  • Eva Marko, Univerzitet u Pečuju, Institut za obrazovne nauke, Mađarska
  • Aleksandar Momirović, Nastavni zavod za javno zdravstvo Dr. Andrija Štampar, Zagreb, Hrvatska
  • Zhannat Mussina, Univerzitet Nazarbajev, Nur-Sultan, Kazahstan
  • Tea Pavin Ivanec, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Hrvatska
  • Jelena Radišić, Univerzitet u Oslu, Odeljenje za obrazovanje nastavnika i školska istraživanja, Norveška
  • Maja Ribar, Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb, Hrvatska
  • Barbara Rončević Zubković, Univerzitet u Rijeci, Filozofski fakultet, Hrvatska
  • Seyda Subasi Singh, Univerzitet u Beču, Institut za obrazovne nauke, Austrija
  • Zoran Sušanj, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Hrvatska
  • Slavica Šimić Šašić, Univerzitet u Zadru, Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja, Hrvatska
  • Dragan Švrakić, Univerzitet u Vašingtonu, Škola medicine u St. Luisu, SAD
  • Gabrijela Vrdoljak, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Hrvatska
  • Anja Wertag, Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb, Hrvatska