Marketing - Portret

Tematska oblast:

Marketing je časopis nacionalnog značaja koji se objavljuje kvartalno. Namenjen je širokom krugu čitalaca u akademskoj i stručnoj javnosti. Tekstovi objavljeni u časopisu pokrivaju oblast marketinga u najširem smislu. Prilozi pripremljeni za objavljivanje u časopisu treba da doprinesu širenju znanja o marketingu, doprinoseći boljem razumevanju marketinške teorije i promociji njene primene u praksi. Prednost pri objavljivanju imaju originalni i pregledni radovi, kao i monografske studije.

Klasifikacija:
Bibliometrijska
društvene nauke - ekonomija
Frascati, modifikovana
društvene nauke - ekonomija
Istraživačke teme:
marketing strategija; marketing komuniciranje; oglašavanje; brend menadžment; ponašanje potrošača; odnosi s javnošću

Vrsta radova

Tipovi referenci

Citatni profil:
Najčešće citirani časopisi (poslednjih 5 godina)
Marketing94
Journal of Marketing66
Journal of Business Research62
British Food Journal38
International Journal of Hospitality Management35
Tourism Management35
European Journal of Marketing34
International Journal of Bank Marketing31
Journal of the Academy of Marketing Science28
Harvard Business Review26
Najčešće citirani autori (poslednjih 5 godina)
Kotler Philip32
Keller Kevin Lane18
Veljković Saša14
Stanković Ljiljana14
Marinković Veljko14
Đukić Suzana14
Parasuraman A.13
Berry Leonard L.13
Vehapi Semir12
-Statista12