Korisničko ime:
Lozinka:
Zapamti me.
Registracija.
Čemu registracija?
Zaboravljena lozinka!
PRETRAGA
ČASOPISI
MojIZBOR
MojSCIndeks
MojNALOG
MojČASOPIS
MojASISTENT
PITANJA
POMOĆ
O SCIndeksu
dodaj u Moj profil
(RELAKW: digital marketing)
Ograniči na članke
publikovane na engleskom
dostupne u punom tekstu
koji sadrže termine
iz oblasti:
ekonomija (11)
društvene, ostale (2)
matematika i računarske nauke (2)
humanističke, ostale (1)
nauke o obrazovanju (1)
iz časopisa:
Marketing (4)
Anali Ekon fak Subotica (1)
Baština (1)
Ekonomika poljoprivrede (1)
Ekonomika preduzeća (1)
autora:
Đokić Ines (3)
Đokić Nenad (3)
Milićević Nikola (3)
Baltezarević Radoslav V. (1)
Chovanová-Supeková Soňa (1)
u Mom izboru [0]
članci: 1 - 10 od 17
sortiraj prema:
godini
naslovu
broju citata
Inovativni položaj MSP u zavisnosti od upotrebe marketinških alata
Ključnikov Aleksandr, Civelek Mehmet, Chovanová-Supeková Soňa
Serbian Journal of Management, vol. 17, br. 1, str. 73-84, 2022
Digitalni marketing kao efikasno sredstvo promocije
Pavlović Nikola, Savić Marko, Milanović Miloš
Ekonomski signali: poslovni magazin, vol. 16, br. 2, str. 93-100, 2021
Marketing istraživanje opštih determinanti izbora studijskog programa digitalni marketing od strane studenata akademskih studija
Đokić Ines, Milićević Nikola, Đokić Nenad
International Journal of Economic Practice and Policy, vol. 18, br. 1, str. 1-13, 2021
Namera studiranja digitalnog marketinga u kontekstu očekivanog kvaliteta studijskog programa
Đokić Ines, Milićević Nikola, Đokić Nenad
Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici, br. 46, str. 35-44, 2021
Osobine ličnosti i izbor studija digitalnog marketinga
Đokić Ines, Milićević Nikola, Đokić Nenad
Marketing, vol. 52, br. 2, str. 75-82, 2021
Sinteza između digitalnih marketinških strategija i strategija u igri šah
[
1
]
Baltezarević Radoslav V., Ravić Nenad V.
Baština, br. 52, str. 217-228, 2020
Značaj digitalnog marketinga u velikim sportskim takmičenjima - na primeru SP u košarci 2019 i AMG platforme
Markov-Čikić Ivana, Veselinović Slaviša
Sport - nauka i praksa, vol. 10, br. 1, str. 81-92, 2020
Korišćenje društvenih mreža u aktivnostima destinacijskih marketing organizacija
[
1
]
Zlatanov Sonja, Popesku Jovan
Marketing, vol. 50, br. 3, str. 195-206, 2019
Značaj društvenih mreža kao digitalnih kanala komunikacije u srpskim bankama
[
2
]
Domazet Ivana, Neogradi Slađana, Simović Vladimir
Marketing, vol. 50, br. 4, str. 289-297, 2019
The role of digital marketing in promotion of wine fromap Kosovo and Metohija
Denić Nebojša, Radević Borislav, Siljković Boris
Ekonomika poljoprivrede, vol. 65, br. 3, str. 1071-1083, 2018
u Mom izboru [0]
članci: 1 - 10 od 17
sortiraj prema:
godini
naslovu
broju citata