Korisničko ime:
Lozinka:
Zapamti me.
Registracija.
Čemu registracija?
Zaboravljena lozinka!
PRETRAGA
ČASOPISI
MojIZBOR
MojSCIndeks
MojNALOG
MojČASOPIS
MojASISTENT
PITANJA
POMOĆ
O SCIndeksu
dodaj u Moj profil
(RELAKW: kvalitet usluge)
Ograniči na članke
publikovane na engleskom
dostupne u punom tekstu
koji sadrže termine
iz oblasti:
ekonomija (19)
društvene, ostale (6)
inženjerske nauke, ostale (5)
elektrotehnika, elektronika i srodne nauke (3)
medicina, nauke o zdravlju (2)
iz časopisa:
Marketing (6)
Bankarstvo (4)
Serb J Management (4)
Tehnika - Saobraćaj (2)
Teme (2)
autora:
Marinković Veljko (3)
Đorđević Aleksandar (2)
Gagić Snježana (2)
Ivkov Milan (2)
Alipour M. (1)
u Mom izboru [0]
članci: 1 - 10 od 30
sortiraj prema:
godini
naslovu
broju citata
Studija o uticaju kvaliteta onlajn usluga na zadovoljstvo kupaca u e-trgovini na malo
Thenmozhi Salem Perumal, Vijayanand Sundaram, Arumugam Arunachalam
Serbian Journal of Management, vol. 17, br. 1, str. 61-71, 2022
Uticaj dimenzija kvaliteta usluge, zadovoljstva korisnika i namera ponašanja na odgovarajuće konstrukcije u poslovanju sa stanovništvom - kontekst Bliskog istoka
Sangeetha Jaya
Serbian Journal of Engineering Management, vol. 6, br. 2, str. 54-62, 2021
Uticaj kvaliteta i karakteristika usluge na zadovoljstvo klijenata u bankarskom sektoru Severne Makedonije
Naumovska-Saveska Maja, Tomovska-Misoska Ana, Efremov Krum, Petrovska Ilijana
Bankarstvo, vol. 50, br. 2, str. 34-48, 2021
Ključni faktori u izboru hotela od strane poslovnih putnika
Đorđević Aleksandar, Zečević Bojan, Đorđević Aleksandar
Marketing, vol. 51, br. 1, str. 12-22, 2020
Zadovoljstvo kvalitetom hotelske usluge u planinskim hotelima Srbije - analiza recenzija sa Booking.com
Seočanac Marijana, Sekulić Dejan
Marketing, vol. 51, br. 2, str. 108-120, 2020
Integrisani okvir za lojalnost klijenata u hotelskom sektoru
Tabaku Elvira, Kruja Drita
Serbian Journal of Management, vol. 14, br. 1, str. 205-221, 2019
Dostupnost proizvoda u kontekstu kvaliteta usluge maloprodavca
[
2
]
Grubor Aleksandar, Milićević Nikola, Đokić Nenad
Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici, br. 39, str. 75-88, 2018
Uticaj ponašanja zaposlenih na percipirani kvalitet usluge
[
3
]
Đukić Suzana, Đorđević Biljana, Berber Nemanja
Marketing, vol. 49, br. 1, str. 19-29, 2018
Uticaj zadovoljstva poslom na kvalitet javnih usluga - primer iz Sirije
[
1
]
Milana Elias
Serbian Journal of Management, vol. 13, br. 2, str. 233-250, 2018
Merenje kvaliteta transportnih usluga primenom SERVQUAL modela
Maksimović Mlađan V., Đorđević Bojan S., Brzaković Miodrag D., Grahovac Miloš M.
Tehnika, vol. 72, br. 6, str. 928-935, 2017
u Mom izboru [0]
članci: 1 - 10 od 30
sortiraj prema:
godini
naslovu
broju citata