Korisničko ime:
Lozinka:
Zapamti me.
Registracija.
Čemu registracija?
Zaboravljena lozinka!
PRETRAGA
ČASOPISI
MojIZBOR
MojSCIndeks
MojNALOG
MojČASOPIS
MojASISTENT
PITANJA
POMOĆ
O SCIndeksu
dodaj u Moj profil
(RELAAU: 59594)
Ograniči na članke
publikovane na engleskom
dostupne u punom tekstu
koji sadrže termine
iz oblasti:
inženjerske nauke, ostale (12)
ekonomija (1)
iz časopisa:
IMK-14 Istraživanje i razvoj (12)
Ekonomika (1)
autora:
Janjić Slobodan (13)
Janjić Danijela (8)
Živković Ivana (5)
Vujačić Nikola (3)
Avakumović Jelena (2)
u Mom izboru [0]
članci: 1 - 10 od 13
sortiraj prema:
godini
naslovu
broju citata
Implementacija relationship marketinga u uslugama
Janjić Slobodan, Avakumović Jelena, Vukalović Kosto, Kandić Radomir
IMK-14 - Istraživanje i razvoj, vol. 17, br. 2, str. 33-36, 2011
Kako razumeti emocionalnu inteligenciju
Đorđević Branislav, Janjić Slobodan, Živković Ivana
IMK-14 - Istraživanje i razvoj, vol. 17, br. 2, str. 45-49, 2011
Merenje stavova i skaliranje u marketing istraživanju
Janjić Danijela, Janjić Slobodan, Živković Ivana, Milinković Miloš
IMK-14 - Istraživanje i razvoj, vol. 17, br. 2, str. 57-60, 2011
Poslovni rizici u fazi inicijalnog uključivanja kompanije na globalno tržište
Janjić Danijela, Janjić Slobodan, Živković Ivana, Vujačić Nikola
IMK-14 - Istraživanje i razvoj, vol. 17, br. 2, str. 77-80, 2011
Rejting stavova i njihovo merenje u marketing istraživanju
Janjić Slobodan, Janjić Danijela, Živković Ivana, Vujačić Nikola
IMK-14 - Istraživanje i razvoj, vol. 17, br. 2, str. 51-56, 2011
Trendovi u anketnim istraživanjima tržišta
[
1
]
Janjić Slobodan, Janjić Danijela, Avakumović Julija, Vujačić Nikola
IMK-14 - Istraživanje i razvoj, vol. 17, br. 2, str. 11-16, 2011
Tržišne informacije u funkciji faznog razvoja globalnog marketinga kompanije
Janjić Danijela, Janjić Slobodan, Živković Ivana, Milinković Miloš
IMK-14 - Istraživanje i razvoj, vol. 17, br. 2, str. 61-64, 2011
Značaj funkcije vođenja u uspešnosti menadžmenta poslovno - proizvodnih sistema
Janjić Slobodan, Avakumović Jelena, Vukalović Kosto, Kandić Radomir
IMK-14 - Istraživanje i razvoj, vol. 17, br. 2, str. 37-39, 2011
Marketing menadžment odnosa s javnošću u savremenoj teoriji i praksi kompanija
[
2
]
Janjić Danijela, Janjić Slobodan, Stanković Vladan
IMK-14 - Istraživanje i razvoj, vol. 16, br. 3, str. 31-34, 2010
Analiza internacionalnog okruženja u funkciji definisanja marketing programa
[
4
]
Janjić Slobodan, Avakumović Julija, Janjić Danijela
IMK-14 - Istraživanje i razvoj, vol. 15, br. 1-2, str. 143-150, 2009
u Mom izboru [0]
članci: 1 - 10 od 13
sortiraj prema:
godini
naslovu
broju citata