Korisničko ime:
Lozinka:
Zapamti me.
Registracija.
Čemu registracija?
Zaboravljena lozinka!
PRETRAGA
ČASOPISI
MojIZBOR
MojSCIndeks
MojNALOG
MojČASOPIS
MojASISTENT
PITANJA
POMOĆ
O SCIndeksu
dodaj u Moj profil
(RELRID: 3223886)
Ograniči na članke
publikovane na engleskom
dostupne u punom tekstu
koji sadrže termine
iz oblasti:
ekonomija (24)
društvene, ostale (5)
medicina, nauke o zdravlju (2)
nauke o obrazovanju (2)
elektrotehnika, elektronika i srodne nauke (1)
iz časopisa:
Marketing (6)
Serb J Management (5)
Ekonomika preduzeća (2)
Industrija (2)
TIMS. Acta (2)
autora:
Ivkov Milan (2)
Marinković Veljko (2)
Marinković Veljko (2)
Senić Vladimir (2)
Vranješ Marija (2)
u Mom izboru [0]
članci: 1 - 10 od 29
sortiraj prema:
godini
naslovu
broju citata
Berza maline u Srbiji - ispitivanje stavova proizvođača
Šapić Srđan, Jakšić Milena, Stojković Dragan
Ekonomika preduzeća, vol. 68, br. 3-4, str. 215-228, 2020
Merenje percepcije kvaliteta usluga u ruralnom turizmu Srbije primenom RURALQUAL skale
[
1
]
Perić Goran, Dramićanin Sandra, Milenkovski Ace
Bizinfo (Blace), vol. 11, br. 1, str. 1-17, 2020
Uticaj elemenata kvaliteta usluga u maloprodajnim trgovinskim objektima na lojalnost potrošača
Tomašević Dragana, Gašević Dragana, Vranješ Marija
Marketing, vol. 51, br. 2, str. 121-130, 2020
Kvalitet usluga i zadovoljstvo korisnika u hotelijerstvu Srbije
[
6
]
Vujić Milan, Đorđević Snežana, Lakićević Marija
Menadžment u hotelijerstvu i turizmu, vol. 7, br. 1, str. 61-70, 2019
Kvalitet usluga u funkciji zadovoljstva potrošača
[
1
]
Gašević Dragana, Vranješ Marijа, Tomašević Dragana
Ekonomija: teorija i praksa, vol. 12, br. 2, str. 45-53, 2019
Uticaj zadovoljstva poslom na kvalitet javnih usluga - primer iz Sirije
[
1
]
Milana Elias
Serbian Journal of Management, vol. 13, br. 2, str. 233-250, 2018
Customer service quality management in public transport: The case of rail transport in Tanzania
Lwesya Francis, Jaffu Richard
International Review, br. 3-4, str. 102-117, 2017
Merenje kvaliteta transportnih usluga primenom SERVQUAL modela
Maksimović Mlađan V., Đorđević Bojan S., Brzaković Miodrag D., Grahovac Miloš M.
Tehnika, vol. 72, br. 6, str. 928-935, 2017
Primena IPA metoda u analizi zadovoljstva gostiju u hotelskim preduzećima
[
1
]
Knežević Miroslav, Čerović Slobodan, Borovčanin Dušan, Unković Aleksandar
Ekonomika preduzeća, vol. 65, br. 3-4, str. 245-258, 2017
Standardizacija usluga kao preduslov za prevazilaženje jaza između očekivanog i percepiranog kvaliteta u hotelijerskom poslovanju
Vujko Aleksandra, Petrović Marko, Gajić Tamara, Jovanović Vladimir, Jovanović Slavica
Škola biznisa, br. 2, str. 56-69, 2017
u Mom izboru [0]
članci: 1 - 10 od 29
sortiraj prema:
godini
naslovu
broju citata