Metrika

  • citati u SCIndeksu: 0
  • citati u CrossRef-u:0
  • citati u Google Scholaru:[]
  • posete u poslednjih 30 dana:7
  • preuzimanja u poslednjih 30 dana:5

Sadržaj

članak: 1 od 1  
2013, br. 139, str. 108-116
Odnosi s javnošću, mediji i ubeđivanje
Alfa Univerzitet, Akademija umetnosti, Studijski program Produkcija u umetnosti i medijima, Beograd
Ključne reči: odnosi s javnošću; mediji; ubeđivanje; oblikovanje poruke; javno mnjenje
Sažetak
Svakodnevno se susrećemo sa velikim brojem poruka koje profesionalci koji se bave odnosima s javnošću kreiraju u smislu postizanja određenih ciljeva. Da li će ciljna grupa primiti i shvatiti poruku na način na koji je to planirano, zavisi od mnogo faktora, među kojima su najvažniji poznavanje ciljne grupe kojoj se obraća, oblikovanje poruke i kredibilitet izvora koji tu poruku saopštava. U komunikaciji sa ciljnim javnostima stručnjaci za odnose s javnošću najčešće koriste medije masovne komunikacije, jer im omogućavaju, da za kratko vreme, prenesu poruku velikom broju ljudi. Čak polovina medijskih sadržaja potiče iz izvora odnosa s javnošću, pa je jasno da ovi stručnjaci imaju značajnu ulogu u formiranju javnog mnjenja.
Reference
Bernays, E. (1955) The engineering of consent. Norman, itd: University of Oklahoma Press
Bernays, E. (1961) Crystallizing Public Opinion. New York: Liveright publishing cooperation
Blek, S. (2003) Odnosi sa javnošću. Beograd: Klio
Burson, H. Beyond PR: Redefining the Role of Public Relations. u: 29th Annual Distinguished Lecture of the Institute for Public Relation Research and Education, New York, http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache: 35pjMZpxQvUJ: www.instituteforpr.org/iprwp/wpcontent/uploads/Burson1990Lecture.pdf+arold+Burson
Hyman, H.H., Sheatsley, P.B. (1947) Some Reasons Why Information Campaigns Fail. u: Public Opinion Quarterly, Massachusetts, Williamstown: American Association for Public Opinion Research, No. 11
Johansen, R.L. (2013) Perspectives on ethics in persuasion. u: Larson C.U. [ur.] Persuasion, Reception and Responsibility, Boston: Wadsworth, 13th Edition
Katlip, S.M., Senter, A.H., Brum, G.M. (2006) Uspešni odnosi s javnošću. Beograd: Službeni glasnik
Kelner, D. (2004) Medijska kultura. Beograd: Klio
Reg, D. (1996) Odnosi s medijima. Beograd: Clio
Vilkoks, D., Kameron, G.F.O., Ejdži, V. (2006) Odnosi sa javnošću - strategije i taktike. Beograd: Ekonomski fakultet - Centar za izdavačku delatnost
 

O članku

jezik rada: srpski
vrsta rada: pregledni članak
DOI: 10.5937/kultura1339108P
objavljen u SCIndeksu: 21.10.2013.