Metrika

  • citati u SCIndeksu: [5]
  • citati u CrossRef-u:[2]
  • citati u Google Scholaru:[]
  • posete u poslednjih 30 dana:15
  • preuzimanja u poslednjih 30 dana:7

Sadržaj

članak: 1 od 1  
2016, br. 152, str. 377-393
Brendiranje mesta i/ili destinacija
Akademija za poslovnu ekonomiju, Čačak
Ključne reči: brendiranje; brendiranje distinacija; turizam; etika
Sažetak
U ovom radu se iznose neka zapažanja povodom knjige Destinacija kao brend - upravljanje reputacijom mesta koju su priredili Najdžel Morgan, Anet Pričard i Rodžer Prajd. Izlažu se i komentarišu različiti aspekti najobuhavanijeg i najkompletnijeg do sada objavljenog dela na srpskom jeziiku na temu destinacijskog brendiranja.
Reference
Castells, M. (2002) Moć identiteta. Zagreb: Golden marketing
Dašić, D. (2015) Rebrendiranje Srbije - mit ili stvarnost
Dašić, D. (2015) Regionalizacija u funkciji održivog i ravnomernog razvoja Srbije. u: Nauka i sloboda, zbornik radova, Pale: Univerzitet Istočno Sarajevo, Filozofski fakultet, knjiga 9, tom 2/2, str. 1101-1117
Dašić, D. (2013) Zeleni brendovi Homolja u funkciji održivog razvoja i destinacijskog brendiranja. u: Mitološki zbornik Rača, br. 30, str. 351-371
Dašić, D., Stamenković, J. (2015) Masmediji u funkciji globalizacije mira. u: Vejnović D., Macanović N., Lalić V. [ur.] Doprinos nauke društvuu tranziciji, Zbornik radova, Banja Luka: Evropski Defendologija centar, II tom, XII, str. 921-934
Dašić, D. (2013) Etički aspekti različitih vidova brendiranja sa osvrtom na međuzavisnost posebnih vidova brendiranja. Beograd: Alfa univerzitet, doktorska disertacija
Dašić, D., i dr. (2015) Gradski turizam u funkciji destinacijskog brendiranja. u: Papić Lj. [ur.] Upravljanje kvalitetom i pouzdanošću, Čačak, 25-26 Jun, str. 255-262
Dašić, D. (2014) Rebranding the Serbian Armed Forces. Vojno delo, vol. 66, br. 3, str. 197-207
Dašić, D. (2014) Ethical aspects of marketing mix by nonprofit organizations. Poslovna ekonomija, vol. 8, br. 2, str. 315-330
Dašić, D. (2013) Branding of countries and nations. Kultura, br. 139, str. 396-415
Dašić, D., Radosavljević, N. (2014) Brendiranje ideja u funkciji ekonomskog prosperiteta. FBIM Transactions, 2(2): 89-101
Dašić, D.R. (2015) Kinematografija kao sredstvo kreiranja negativnih stereotipa o Srbima. Sociološki pregled, vol. 49, br. 1, str. 25-46
Gobe, M. (2006) Emocionalno brendiranje - nova paradigma povezivanja brendova i ljudi. Beograd: Mass Media International
Manro, Dž., Ričards, B. (2015) Izazovi digitalizacije. u: Morgan N., Pričard A., Prajd R. [ur.] Destinacija kao brend: upravljanje reputacijom mesta, Beograd: Clio, str. 171-185
Meerman, S.D. (2011) Marketing & PR: u stvarnom vremenu. Zagreb: Denona d. o. o
Treći program RTS http://www.rts.rs/page/radio/ci/story/1464/radio-beograd-3/2022885/dejan-dasic-rebrendiranje-srbije--mit-ih-stvarnost.html
Vestvud, Š. (2015) Brendiranje nove destinacije - Abu Dabi. u: Morgan N., Pričard A., Prajd R [ur.] Destinacija kao brend - upravljanje reputacijom mesta, Beograd: Clio, str. 237-253
 

O članku

jezik rada: srpski
vrsta rada: izvorni naučni članak
DOI: 10.5937/kultura1652377D
objavljen u SCIndeksu: 17.02.2017.

Povezani članci

Posl ekon (2014)
Etički aspekti marketing miksa neprofitnih organizacija
Dašić Dejan

Sociologija (2005)
Fleksibilizacija radnog procesa?
Hodžić Alija

Sociologija (2010)
Identiteti i porodične vrednosne orijentacije na Balkanu
Stjepanović-Zaharijevski Dragana, i dr.

prikaži sve [26]