- citati u SCIndeksu: 0
- citati u CrossRef-u:0
- citati u Google Scholaru:[
]
- posete u poslednjih 30 dana:2
- preuzimanja u poslednjih 30 dana:0
|
|
2011, vol. 66, br. 3, str. 521-527
|
Maloserijski tip proizvodnje transmitera u IHTM-CMTM-u
Small series production of transmitters in IHTM-CMTM
aUniverzitet u Beogradu, Institut za hemiju, tehnologiju i metalurgiju - IHTM bUniverzitet u Novom Sadu, Tehnički fakultet 'Mihajlo Pupin', Zrenjanin
Sažetak
U radu je prikazan maloserijski tip proizvodnje, kao i model realizacije proizvodnje. Promene u tehnologiji dovode do izrade i lansiranje novog proizvoda. IHTM kao domaći proizvođač transmitera u svoj proizvodni program uvodi inovacije, razvija i lansira nove proizvode putem projekata. U radu je dat pregled svih realizovanih projekata koji su za rezultat imali novo tehničko rešenje - novi proizvod.
Abstract
The paper presents the small series production and model of production. Changes in technology may lead to the development and launch of new products. IHTM as a domestic manufacturer of transmitters had developed and launched new products through projects. The paper gives an overview of all implemented projects that have resulted in new technical solution - a new product.
|
|
|
Reference
|
|
Davidow, W., Malone, M. (1992) The Virtuel Corporation. Harper Business
|
6
|
Draker, P. (2003) Moj pogled na menadžment. Novi Sad: Adižes
|
10
|
Drucker, P. (1996) Inovacije i preduzetništvo. Beograd: PS Grmeč - Privredni pregled
|
2
|
Đorđević, D., Anđelković, M., Bogetić, S. (2001) Restrukturiranje domaće privrede. Beograd: KAS
|
5
|
Đorđević, D., Đekić, I. (2001) Osnove upravljanja kvalitetom. Beograd: Teagraf
|
1
|
Judelson, D.N. (1969) The conglomerate: Corporate form of the future. Michigan Business Review, jul, str. 10
|
1
|
Klarin, M.M., i dr. (1994) Principi terotehnoloških postupaka. Beograd: Mašinski fakultet
|
1
|
Kotler, F., de Bes, F.T. (2005) Lateralni marketing. Novi Sad: Adižes
|
|
Kotler, P. (2004) Marketing pojmovnik od A do Z. Novi Sad: Adižes
|
1
|
Marušić, M. (1989) Istraživanje tržišta. Zagreb: Informator
|
27
|
Milisavljević, M. (2003) Marketing. Beograd: Savremena administracija
|
32
|
Milisavljević, M., Todorović, J.B. (1991) Marketing strategija. Beograd: Ekonomski fakultet
|
|
Minić, S.G., Vorkapić, M., Popović, B. (2010) Značenje i primena inteligentnih senzora. Tehnika - Mašinstvo, vol. 59, br. 2, str. 5-11
|
1
|
Minić, S.G., Vorkapić, M., Popović, B. (2010) Novi proizvodi kao odgovor tehnološkim promenama na tržištu. Tehnika - Kvalitet, standardizacija i metrologija, vol. 10, br. 1, str. 16-22
|
4
|
Naisbitt, J. (1984) Megatrendovi. Zagreb: Globus
|
3
|
Popović, B., Klarin, M. (2004) Projektovani kvalitet proizvoda. Beograd: Mašinski fakultet
|
5
|
Porter, M. (2007) Konkurentska prednost. Novi Sad: ASEE
|
1
|
Radaković, N., Ćosić, I. (2007) Osnove proizvodnih i uslužnih tehnologija. Novi Sad: FTN, radni materijal
|
1
|
Radojević, Z. (1997) Planiranje i priprema savremene proizvodnje. Beograd: NIU-Službeni list SRJ
|
|
Radovanović, P. (2002) Tehnologija i marketing u strategiji razvoja preduzeća. Ekonomika, vol. 48, br. 4-5, str. 58-74
|
1
|
Sajfert, Z. (2003) Preduzetništvo. Zrenjanin: Tehnički fakultet 'Mihajlo Pupin'
|
|
Sajfert, Z., Đorđević, D., Bešić, C. (2006) Menadžment trendovi. Zrenjanin: TF Mihajlo Pupin
|
4
|
Sajfert, Z., Đorđević, D., Bešić, C. (2006) Leksikon menadžmenta. Zrenjanin: Tehnički fakultet 'Mihajlo Pupin'
|
|
Stanković, D.K. (1997) Fizičko tehnička merenja senzori. Beograd: Univerzitet
|
2
|
Uzunović, R. (2001) Menadžment kvalitetom i životnom sredinom. Beograd: Jugoslovensko udruženje za standardizaciju i kvalitet / JUSK
|
1
|
Vorkapić, M. (2007) Model za unapređenje procesa proizvodnje transmitera. Beograd: Mašinski fakultet, magistarski rad
|
1
|
Vulanović, V., Stanivuković, D., Kemberović, B., Radaković, N., Maksimović, R., Radlovački, V., Šilobad, M. (1998) Metode i tehnike unapređenja kvaliteta. Novi Sad: FTN
|
1
|
Zelenović, D. (1993) Proizvodni sistemi. Beograd: Knjiga
|
|
|
|