Metrika

  • citati u SCIndeksu: [3]
  • citati u CrossRef-u:0
  • citati u Google Scholaru:[]
  • posete u poslednjih 30 dana:0
  • preuzimanja u poslednjih 30 dana:0

Sadržaj

članak: 1 od 1  
2013, vol. 68, br. 3, str. 533-538
Savremeni menadžment i promene vezane za automatizaciju intelektualnih poslova
aUniverzitet u Beogradu, Univerzitetska biblioteka 'Svetozar Marković', Beograd
bUniverzitet u Beogradu, Fakultet organizacionih nauka
Ključne reči: automatizacija intelektualnih poslova; menadžment; inteligentne mašine; međunarodno poslovanje; menadžerske tehnike; pametni proizvodi
Sažetak
U radu se analizira sve veći značaj menadžmenta, kao nauke i kao prakse, u eri automatizacije intelektualnih poslova. Karakteristično je da se u novijem periodu mnogi poslovi koji podrazumevaju prepoznavanje i uparivanje paterna efektivno mogu automatizovati uvođenjem inteligentnih mašina. Ovo implicira značajne izazove za menadžere sa stanovišta pojedinih podprocesa savremenog menadžmenta i donošenja poslovnih odluka. U fokusu je razvoj pametnih proizvoda u cilju povećanja konkurentnosti u dinamičnom digitalnom okruženju.
Reference
Brynjolfsson, E., Mcafee, A. (2011) Race against the machine. Digital Frontier Press
Buckland, M.K. (1991) Information as thing. Journal of the American Society for Information Science, 42(5): 351-360
Cowen, T. (2011) The great stagnation. Dutton, Kindle Edition
Cronin, M.J. (2010) Smart Products, Smarter Services - strategies for embedded control. Cambridge: Cambridge University Press
Fano, A., Gershman, A. (2002) The Future of Business Services in the Age of Ubiquitous Computing. Communications of the ACM., 45(12): 83-87
Gibson, W. (1999) The Science in science fiction. 30. novembar 1999. 11. avgust 2012. http://www.npr.org/templates/story/story.php?storyId=1067220
Hameed, B., Minguez, J., Worner, M., Hollstein, P. (2011) The smart real-time factory as a product service system. u: Hesselbach J., Herrmann C. [ur.] Functional Thinking for Value Creation, Heidelberg: Springer
Holmquist, L.E. (2012) Grounded innovation: Strategies for creating digital products. Amsterdam: Elsevier
Keynes, J.M. (1963) Essays in Persuasion. New York: W. W. Norton & Co, pp. 365
Kiyokawa, K., i dr. (2012) Owens Luis - a context-aware multi-modal smart office chair in an ambient environment. u: Virtual Reality Workshops, IEEE, str. 1-4
Levy, F., Murane, R.J. (2004) The new division of labour: How computers are creating the next job market. New York: Princeton University Press
Licklider, J.C.R. (1960) Man-Computer Symbiosis. IRE Transactions on Human Factors in Electronics, HFE-1(1): 4-11
Rasskin-Gutman, D. (2009) Chess Metaphors: Artificial Intelligence and the Human Mind. MIT Press
Schaffer, S., i dr. (2009) User characteristics and usage of gesture and speech in a smart office environment. u: Proceedings of GW
Sofronijević, A., Milićević, V., Ilić, B. (2011) Potencijali bibliotečke delatnosti i proces virtuelizacije u globalnom konkurentskom okruženju. Industrija, vol. 39, br. 4, str. 351-372
Takeshima, R., Watanabe, T. (2010) Extraction of co-existent sentences for explaining figures toward effective support for scientific papers reading. u: Knowledge-based and intelligent information and engineering systems (Part IV), 14th international conference, Proceedings, 230-239
 

O članku

jezik rada: srpski
vrsta rada: pregledni članak
objavljen u SCIndeksu: 02.09.2013.