Metrika

  • citati u SCIndeksu: [2]
  • citati u CrossRef-u:0
  • citati u Google Scholaru:[]
  • posete u poslednjih 30 dana:2
  • preuzimanja u poslednjih 30 dana:0

Sadržaj

članak: 1 od 1  
2011, vol. 59, br. 2, str. 33-37
Značaj inovacija u tekstilnoj i odevnoj industriji
aVisoka tekstilna strukovna škola za dizajn, tehnologiju i menadžment, Beograd
bUrbanistički zavod Beograda, Beograd

e-adresagordanacolovic@gmail.com, milomir.mitrovic@gmail.com
Ključne reči: inovacija; upravljanje inovacijama; tekstilna industija; odevna industija
Sažetak
Stvaranje brenda i uspeh u velikoj meri dolazi kao rezultat inovacije. Iako kompetitivna prednost može nastati kao posledica veličine kompanije ili raspolaganja resursima, sve više dominantnu poziciju na tržištu zauzimaju kompanije koje su u stanju da mobilišu znanje, tehnološke veštine i iskustvo da konstantno kreiraju nove proizvode, procese i usluge.
Reference
Čolović, G. (2010) Management of Technology Systems in Garment Industry. Cambridge: Wood head Publishing Limited
Drucker, P.F. (1996) Preduzetništvo i inovacije. Beograd: Privredni pregled
Jančetović, M., Miladinović, V., Kasagić, I. (2006) Menadžment inovacija. Beograd: Beogradska poslovna škola
Ožanić, M. (1989) Inventivno stvaralaštvo - bez pravog zamaha. Poslovna politika
Paunović, D., Čolović, G., Maksimović, N., Marić, V. (2009) Optimization of design work flow. u: International Scientific Conference UNITECH 09, Gabrovo, pp (s9p96)
Paunović, D., Čolović, G. (2005) The application of SWOT analysis in garment designing. Management - časopis za teoriju i praksu menadžmenta, vol. 10, br. 37, str. 71-77
Radosavljević, Ž. (2008) Menadžment znanja. Beograd
Riznić, D., Urošević, S. (2009) Uloga marketinga u savremenoj tekstilnoj proizvodnji. Tekstilna industrija, vol. 57, br. 7-9, str. 29-38
Riznić, D., Urošević, S., Stavrić, B. (2010) Značaj brendiranja u tekstilnoj industriji. Tekstilna industrija, vol. 58, br. 1, str. 38-46
Roberts, E.B. (2002) Innovation: Driving product, process, and market change. San Francisco, CA: Jossey-Bass Publishers
Sević, J., Čolović, G. (2010) Primena BGI 804-2 standard u odevnoj industriji. Tekstilna industrija, vol. 58, br. 4, str. 38-41
Stanisavljević, B. (2008) Preduzetništvo. Vranje: Visoka škola primenjenih strukovnih studija
Stošić, B. (2007) Menadžment inovacija - ekspertni sistemi, modeli I metodi. Beograd: FON
Tidd, J., Bessant, J., Pavitt, K. (2003) Managing innovation: Integrating technological, market and organizational change. Chichester: John Wiley & Sons
 

O članku

jezik rada: srpski
vrsta rada: stručni članak
objavljen u SCIndeksu: 12.07.2011.

Povezani članci

Tekstilna industrija (2011)
Kontrola kvaliteta odevnog proizvoda QFD metodom
Paunović Danijela, i dr.

Tekstilna industrija (2010)
Značaj tekstilne industrije u privredi Republike Srbije
Fedajev Aleksandra, i dr.

Tekstilna industrija (2010)
Primena BGI 804-2 standard u odevnoj industriji
Sević Jelena, i dr.

prikaži sve [16]