Metrika

  • citati u SCIndeksu: 0
  • citati u CrossRef-u:0
  • citati u Google Scholaru:[]
  • posete u poslednjih 30 dana:5
  • preuzimanja u poslednjih 30 dana:0

Sadržaj

članak: 1 od 1  
2013, vol. 61, br. 3, str. 24-28
Turističko tržište i primena integralnog marketing menadžmenta na nivou destinacije u cilju implementacije sa proizvodom tekstilne industrije
Visoka strukovna tekstilna škola za dizajn, tehnologiju i menadžment, Beograd
Ključne reči: turističko tržište; tražnja; ponuda; marketing menadžment; motivi; ponašanje; tekstilni proizvod
Sažetak
Osnovni elementi koji čine svako tržište su: tržišni subjekti, objekti razmene i cena. Odnos između tražnje i ponude, robe i usluge kao objekta razmene i cena, kao novčanog izraza vrednosti, pokazuje određene specifičnosti na pojedinim tržištima. O turističkom tržištu, turističkoj tražnji, specifičnostima turističke ponude i primeni integralnog marketinga menadžmenta na nivou turističke destinacije, kroz implementaciju proizvoda tekstilne industrije biće teme ovog rada.
Reference
Avakumović, Č., Avakumović, J. (2011) Strategijski marketing. Beograd: Visoka škola za poslovnu ekonomiju i preduzetništvo
Avakumović, Č., Avakumović, J. (2013) Marketing. Mladenovac: Fakultet za poslovno industrijski menadžment, ICIM plus - Izdavački centar za industrijski menadžment plus
Avakumović, J.Č., Avakumović, J.Č. (2013) Menadžment proizvoda. Beograd: J. Avakumović
Maričić, B.R. (2005) Ponašanje potrošača. Beograd: Ekonomski fakultet - Centar za izdavačku delatnost
Unković, S.M., Zečević, B. (2010) Ekonomika turizma. Beograd: Ekonomski fakultet - Centar za izdavačku delatnost
 

O članku

jezik rada: srpski
vrsta rada: stručni članak
objavljen u SCIndeksu: 10.10.2013.