2013, vol. 61, br. 3, str. 24-28
|
Turističko tržište i primena integralnog marketing menadžmenta na nivou destinacije u cilju implementacije sa proizvodom tekstilne industrije
Tourist market and implementation of integral marketing management on the destination in case of implementation with textile product
Visoka strukovna tekstilna škola za dizajn, tehnologiju i menadžment, Beograd
Sažetak
Osnovni elementi koji čine svako tržište su: tržišni subjekti, objekti razmene i cena. Odnos između tražnje i ponude, robe i usluge kao objekta razmene i cena, kao novčanog izraza vrednosti, pokazuje određene specifičnosti na pojedinim tržištima. O turističkom tržištu, turističkoj tražnji, specifičnostima turističke ponude i primeni integralnog marketinga menadžmenta na nivou turističke destinacije, kroz implementaciju proizvoda tekstilne industrije biće teme ovog rada.
Abstract
The basic elements that make each market are commercial entities, objects of exchange and price. The relationship between demand and supply of goods and services as an object of exchange and price, as well as the cash value of the expression, shows certain characteristics of individual markets. About tourism market, tourism demand, specific tourism marketing and implementation of integrated management of a tourist destination, through the implementation of textile products will be the subject of this paper.
|