Actions

Vojno delo
how to cite this article
share this article

Metrics

  • citations in SCIndeks: [2]
  • citations in CrossRef:0
  • citations in Google Scholar:[]
  • visits in previous 30 days:7
  • full-text downloads in 30 days:7

Contents

article: 1 from 1  
2018, vol. 70, iss. 6, pp. 309-320
Efekti marketinga i dizajna primenom CAD sistema u kompanijama - proizvođačima odeće
(The title is not available in English)
aUniversity Singidunum, Belgrade
bUniversity 'Union - Nikola Tesla', Belgrade
Keywords: marketing efekti; dizajn efekti; proizvođači odeće; CAD sistem; dizajniranje; konstrukciona priprema odeće
Abstract
(not available in English)
Masovno povećanje upotrebe računara nije mimoišlo ni odevnu industriju. Jedna od glavnih primena računarskih sistema koje su uvele savremene kompanije-proizvođači odeće je CAD (Computer Aided Design), odnosno kompjuterski oblikovan dizajn. Veliki je značaj koji CAD sistem ima kada je u pitanju brzina tranzicije odevnih predmeta u rasponu od dizajniranja do prodajnih objekata i krajnjih kupaca. Radi se o dizajn i marketing efektima. I kompanije u Srbiji u poslednjoj deceniji, primenjuju kompjutersko dizajniranje. Njihovo iskustvo je potvrdilo opravdanost realizovanja projekata primene CAD sistema.
References
Easey, M. (2005) Fashion marketing. London: Blackwel Science
Gašović, M. (2008) Modni marketing. Beograd: IEN
Petrovic, V., Gašović, M. (2015) 'Modna kolekcija' (marketinški, tehnološki i menadžment aspekti modnog dizajna). Zrenjanin: Tehnički fakultet, str. 183
Petrović, V., Stepanović, J., Stojiljković, D., Popov, B.D. (2008) Analiza uticaja opremljenosti proizvodnih linija na vreme izrade odeće. Menadžment, Inovacije, Razvoj, 3, 6, 2008. str. 52-55
Petrović, V., Reljić, M., Staković, B. (2009) Analiza konstrukcijske pripreme odeće od pletenina. Menadžment, Inovacije, Razvoj, Volume 4, No. 13, str. 46-51
Rogale, D. (1998) Odjevna tehnologija na svršetku milenijuma - stanje i predvidivi pravci razvitka. Tekstil, 47, 1, 1998. str. 2-19
Šejn, D. (2007) Vpliv materijala na kakvost šiva. Tekstilec, 50, 2007, 4-6, str. 77-92
Ujević, D., Rogale, D., Tržić, D. (2002) Razvoj i primjena računalne podrške u procesima proizvodnje odjeće i tehničkog tekstila. Tekstil, 51, 5, 2002. str. 224-229
Ujević, D., Šajatović, B., Doležal, K. (2007) Novel achievements in the technological process of garment manufacturing. in: 6th International Scientific Conference RIM 2007: Development and mordenization of production, str. 207
 

About

article language: Serbian
document type: unclassified
DOI: 10.5937/vojdelo1806309G
published in SCIndeks: 08/02/2019

Related records

Marketing (1998)
Fashion marketing dimensions
Gašović Milan

Marketing (1999)
Marketing research in fashion industry
Gašović Milan