Akcije

Vojno delo
kako citirati ovaj članak
podeli ovaj članak

Metrika

  • citati u SCIndeksu: [2]
  • citati u CrossRef-u:0
  • citati u Google Scholaru:[]
  • posete u poslednjih 30 dana:7
  • preuzimanja u poslednjih 30 dana:7

Sadržaj

članak: 1 od 1  
2018, vol. 70, br. 6, str. 309-320
Efekti marketinga i dizajna primenom CAD sistema u kompanijama - proizvođačima odeće
aUniverzitet Singidunum, Beograd
bUniverzitet 'Union - Nikola Tesla', Beograd
Ključne reči: marketing efekti; dizajn efekti; proizvođači odeće; CAD sistem; dizajniranje; konstrukciona priprema odeće
Sažetak
Masovno povećanje upotrebe računara nije mimoišlo ni odevnu industriju. Jedna od glavnih primena računarskih sistema koje su uvele savremene kompanije-proizvođači odeće je CAD (Computer Aided Design), odnosno kompjuterski oblikovan dizajn. Veliki je značaj koji CAD sistem ima kada je u pitanju brzina tranzicije odevnih predmeta u rasponu od dizajniranja do prodajnih objekata i krajnjih kupaca. Radi se o dizajn i marketing efektima. I kompanije u Srbiji u poslednjoj deceniji, primenjuju kompjutersko dizajniranje. Njihovo iskustvo je potvrdilo opravdanost realizovanja projekata primene CAD sistema.
Reference
Easey, M. (2005) Fashion marketing. London: Blackwel Science
Gašović, M. (2008) Modni marketing. Beograd: IEN
Petrovic, V., Gašović, M. (2015) 'Modna kolekcija' (marketinški, tehnološki i menadžment aspekti modnog dizajna). Zrenjanin: Tehnički fakultet, str. 183
Petrović, V., Stepanović, J., Stojiljković, D., Popov, B.D. (2008) Analiza uticaja opremljenosti proizvodnih linija na vreme izrade odeće. Menadžment, Inovacije, Razvoj, 3, 6, 2008. str. 52-55
Petrović, V., Reljić, M., Staković, B. (2009) Analiza konstrukcijske pripreme odeće od pletenina. Menadžment, Inovacije, Razvoj, Volume 4, No. 13, str. 46-51
Rogale, D. (1998) Odjevna tehnologija na svršetku milenijuma - stanje i predvidivi pravci razvitka. Tekstil, 47, 1, 1998. str. 2-19
Šejn, D. (2007) Vpliv materijala na kakvost šiva. Tekstilec, 50, 2007, 4-6, str. 77-92
Ujević, D., Rogale, D., Tržić, D. (2002) Razvoj i primjena računalne podrške u procesima proizvodnje odjeće i tehničkog tekstila. Tekstil, 51, 5, 2002. str. 224-229
Ujević, D., Šajatović, B., Doležal, K. (2007) Novel achievements in the technological process of garment manufacturing. u: 6th International Scientific Conference RIM 2007: Development and mordenization of production, str. 207
 

O članku

jezik rada: srpski
vrsta rada: neklasifikovan
DOI: 10.5937/vojdelo1806309G
objavljen u SCIndeksu: 08.02.2019.

Povezani članci

Marketing (1998)
Dimenzije modnog marketinga
Gašović Milan

Marketing (1999)
Marketing istraživanja u modnoj industriji
Gašović Milan