Metrika

  • citati u SCIndeksu: 0
  • citati u CrossRef-u:0
  • citati u Google Scholaru:[]
  • posete u poslednjih 30 dana:3
  • preuzimanja u poslednjih 30 dana:0

Sadržaj

članak: 1 od 1  
2002, vol. 48, br. 4-5, str. 21-28
Specifičnosti marketinga primarne proizvodnje voćarskih proizvoda
Univerzitet u Nišu, Tehnološki fakultet, Leskovac
Sažetak
U radu se najpre konstatuje da je nedovoljna i neadekvatna primena marketinga u voćarskoj proizvodnji. Razloge za takvo stanje autor vidi, pre svega, u specifičnosti voćarske proizvodite. Kao moguće rešenje takvih problema u voćarskoj proizvodili, nudi se specifičan marketing program.
Reference
Cvetković, L.V. (1996) Uloga marketinga u unapređenju proizvodnje i plasmana poljoprivredno-prehrambenih proizvoda. u: Zbornik radova sa naučnog skupa 'Mogućnost aktiviranja poljoprivredno-prehrambenih potencijala u istočnoj i jugoistočnoj Srbiji', Prokuplje
Cvetković, L.V. (1996) Marketing koncept organizacije proizvodnje. Beograd, itd: Prosveta
Dibb, S., Simian, L., Pride, W.M., Ferrell, O.C. (1995) Marketing. Zagreb: MATE
Kotler, P.J. (1989) Upravljanje marketingom. Zagreb: Informator, knj. 2
Kotler, P.J. (1988) Upravljanje marketingom. Zagreb: Informator, knj. 1
Kotler, P.J. (1993) Principles of marketing. Englewood Cliffs, NJ, itd: Prentice Hall
Levitt, T. (1974) Improvig sales through product augmentation. u: Doyl P. i dr. [ur.] Analitical Marketing, New York, itd: Harper and Row
Masson, J.J., Ezzel, H.F. (1987) Marketing, principles and strategy. Piano, TX, itd: Business Publications
Rodger, L.W. (1996) Marketing in a competitive economy. London: Hutchinson
Rosenberg, L.J. (1977) Marketing. Englewood Cliffs, NJ, itd: Prentice Hall
Rossiter, J.R., Percy, L. (1987) Advertising and promotion management. New York: McGraw-Hill
Stanton, W.J. (1994) Fundamentals of marketing. New York, itd: McGraw-Hill
van Mestag, M. (1991) Razmišljajte marketinški. Beograd: Privredni pregled
 

O članku

jezik rada: srpski
vrsta rada: pregledni članak
objavljen u SCIndeksu: 02.06.2007.

Povezani članci

Strategijski menadžment (2003)
Faktori okruženja relevantni za menadžera proizvoda
Cvetković Ljubiša V.

Marketing (1996)
Marketing gradova - smernice za strategiju imidža Beograda
Zečević Bojan V.

Sociološki pregled (1995)
Sociološka analiza 'marketing strategija'
Bolčić Silvano I.

prikaži sve [128]