Metrika

  • citati u SCIndeksu: 0
  • citati u CrossRef-u:0
  • citati u Google Scholaru:[]
  • posete u poslednjih 30 dana:2
  • preuzimanja u poslednjih 30 dana:0

Sadržaj

članak: 1 od 1  
2006, vol. 52, br. 1-2, str. 52-59
Kreiranje domaće robne marke - stanje i perspektive
Univerzitet u Nišu, Ekonomski fakultet
Sažetak
Tržište Republike Srbije postaje "poligon" za marketinški test sposobnosti domaćih i inostranih preduzeća da ponude proizvode sa robnom markom. U tom smislu postavlja se pitanje gde se mi nalazimo, i da li se naša preduzeća mogu odupreti inostranoj konkurenciji, čije je glavno "oruđe" za pridobijanje kupca ponuda proizvoda sa robnom markom. Kako kreirati prepoznatljiv domaći brend? Kako marketinški instrumentalizovati robnu marku? Od čega zavisi koliko će da traje marka? Kakva je uloga menadžmenta u kreiranju marke? Ima li nade za Srbiju? pitanja su na koja tražimo odgovor.
Reference
*** (2004) Najbolje iz Srbije za 2004. godinu. Pregled, Beograd, Specijalno izdanje
*** (1995) Nielsen marketing research, category management: Position your organization to win. Chicago: American Marketing Association
Berman, B., Evans, J.R. (2001) Retail management: A strategic approach. Englewood Cliffs, NJ, itd: Prentice Hall
Harris, B., Mcportland, M. (2002) Category management defined: What it is and why it works. Progressive Grocer, 6
Keegan, W.J. (2001) Global marketing management. Englewood Cliffs, NJ, itd: Prentice Hall
Kotler, P.J. (1999) Upravljanje marketingom. Zagreb: Informator, knjiga I
 

O članku

jezik rada: srpski
vrsta rada: pregledni članak
objavljen u SCIndeksu: 02.06.2007.