Metrika

  • citati u SCIndeksu: 0
  • citati u CrossRef-u:0
  • citati u Google Scholaru:[]
  • posete u poslednjih 30 dana:0
  • preuzimanja u poslednjih 30 dana:0

Sadržaj

članak: 1 od 1  
2009, vol. 55, br. 1-2, str. 26-35
Razumevanje konkurentnih strategija u funkciji određivanja marketinških ciljeva organizacije
Univerzitet u Prištini sa privremenim sedištem u Kosovskoj Mitrovici, Ekonomski fakultet
Ključne reči: organizacija; proizvod; konkurenta strategija; segment; konkurentna prednost; analiza nedostataka
Sažetak
U radu se ukazuje na važnost razumevanja problematike konkurentskih strategija prilikom procesa planiranja odgovarajućih marketinških ciljeva. Analizira se jedna od glavnih svrha marketinške strategije da organizaciji omogući da odabere kupce, odnosno segmente, sa (na) kojima želi da posluje.
Reference
Mcdonald, M., Dunbar, I. (1998) Market segmentation: How to do it how to profit from it. Palagrave Publishers Ltd
Mcdonald, M. (1995) Marketing plans - how it is preparing: How it is using. Oxford: Heinemann
Miletić, S., Luković, V. (2007) Menadžment strategija i biznis preduzeća. Niš: Ekonomika
Porter, M.E. (1980) Competitive strategy: Techniques for analyzing industries and competitors. New York, itd: Free Press
Porter, M.E. (1985) Competitive advantage: Creating and sustaining superior performance. New York, itd: Free Press
 

O članku

jezik rada: srpski
vrsta rada: pregledni članak
objavljen u SCIndeksu: 04.05.2009.