Metrika

  • citati u SCIndeksu: 0
  • citati u CrossRef-u:0
  • citati u Google Scholaru:[]
  • posete u poslednjih 30 dana:2
  • preuzimanja u poslednjih 30 dana:0

Sadržaj

članak: 1 od 1  
2009, vol. 55, br. 6, str. 226-234
Uloga sajmova turizma u promociji turističkih proizvoda
Univerzitet Educons, Fakultet za uslužni biznis, Sremska Kamenica
Sažetak
Iako su sajmovi stare i klasične tržišne institucije, oni i dalje imaju nesmanjen značaj u poslovnom svetu. Uprkos postojanju novih oblika trgovine i promocije, sajmovi su za turističku industriju nezamenljivi. Sajmovi turizma predstavljaju direktne susrete globalne turističke ponude i tražnje pod istim krovom. Kako svetsko iskustvo pokazuje kako za stvaranje i povećanje tržišnog učešća, tako i za stvaranje i promovisanje poslovnog imidža turistički sajmovi su sve popularniji.
Reference
*** Istorijski spisi vezani za Novosadski sajam. Novi Sad: Matica Srpska
*** (2005) Strategija razvoja turizma Republike Srbije, drugi fazni izveštaj - strateški marketing plan. Zagreb: Horvat Konsalting
Andrejević, A., Grubor, A. (2007) Menadžment događaja. Novi Sad: Fakultet za uslužni biznis
Hrabovski-Tomić, E. (2008) Selektivni oblici turizma. Sremska Kamenica: Fakultet za uslužni biznis
Kovjanić, G. (2004) Sajam turizma - savremeni oblik promocije turističkih proizvoda. Turizam, naučno-stručni časopis iz turizma, broj 8, Univerzitet u Novom Sadu, Prirodno-matematički fakultet, Departman za geografiju, turizam i hotelijerstvo
Samardžija, D., Ivkov, A. (2003) Novosadski sajam - pokretačka snaga sajamskog turizma u Novom Sadu. Turizam, broj 7
Talić-Cvetojević, V. (2002) Uspešan nastup na sajmu. Beograd: Zadužbina Andrejević
Žozef, L. (2004) Šta je važno za uspešan sajamski nastup. u: Ekonometar, Politika, maj/jun
 

O članku

jezik rada: srpski
vrsta rada: stručni članak
objavljen u SCIndeksu: 05.03.2010.

Povezani članci

Nema povezanih članaka