Metrika

  • citati u SCIndeksu: [4]
  • citati u CrossRef-u:0
  • citati u Google Scholaru:[]
  • posete u poslednjih 30 dana:1
  • preuzimanja u poslednjih 30 dana:0

Sadržaj

članak: 1 od 1  
2011, vol. 57, br. 1, str. 108-114
Brend kao naša sudbina
Niška poslovna škola SS, Niš
Ključne reči: marketing; nacionalni brend; robna marka; korporacija; tržište konkurentna prednost; prepoznatljivost
Sažetak
U slučaju našeg nacionalnog brenda, potrebno je učešće stručnjaka, političara, ali i svih građana zemlje, kao neophodan doprinos ugledu zemlje. U tom pogledu svi, od Ministarstvo trgovine i usluga do Privrednog pregleda, moraju krenuti u akciju izbora najuspešnijih robnih i korporativnih brendova na domaćem tržištu. To je dugoročan posao i za ostvarenje punih efekata nacionalnog brenda potrebno je realno 20 godina. Stvaranje nacionalnog brenda znači stvaranje nove vrednosti zemlje, koja treba da omogući jaku poziciju na međunarodnom tržištu, te konkurentsku prednost sa porukom da smo dinamični, konkurentni i sposobni da predstavimo i prodamo svoje proizvode i usluge svetu, da smo postigli: visok stepen prepoznatljivosti proizvoda i usluga i drugih vrednosti i karakteristika; zavidan uspeh u primeni marketing i brending filozofije u poslovanju i radu srpskih preduzeća i sl.
Reference
Marković, M. (1989) Organizacija marketinga u preduzeću. Nova trgovina, Beograd, br. 11
Milisavljević, M. (1977) Leksikon marketinga. Beograd: Privredni pregled
Milovanović, S., Lakić, S. i., Carić, M. (2007) Makro ekonomija. Novi Sad: Privredna akademija
Prokopović, B. (2005) Međunarodni marketing. Novi Sad: FaM-Cekombuks
Rakita, B. (2003) Međunarodni marketing. Beograd: Ekonomski fakultet
 

O članku

jezik rada: srpski
vrsta rada: pregledni članak
objavljen u SCIndeksu: 27.05.2011.

Povezani članci

Nema povezanih članaka