Metrika

  • citati u SCIndeksu: [1]
  • citati u CrossRef-u:0
  • citati u Google Scholaru:[]
  • posete u poslednjih 30 dana:0
  • preuzimanja u poslednjih 30 dana:0

Sadržaj

članak: 1 od 1  
2000, br. 5, str. 441-444
Uticaj društvenog statusa na ponašanje potrošača
Univerzitet u Novom Sadu, Ekonomski fakultet, Subotica, Srbija
Sažetak
Pri proučavanju uticaja društvenog statusa na ponašaše potrošača neophodna je identifikacija faktora koji određuju društveni status pojedinca, kao i analiza višedimenzionalnosti društvenog prostora sa posebnim naglaskom na različite oblike ponašanja pojedinaca u potrošnji. Društveni status je od posebnog značaja u marketingu jer ukazuje na ponašanje ljudi u kupovini, kao i korišćenju proizvoda i usluga.
Reference
Engel, J.F., Blackwell, R.D., Miniard, P.W. (1995) Consumer behavior. Chicago, itd: Dryden Press
Foxall, G.R., Goldsmith, R.E. (1997) Consumer psychology for marketing. I. T. B. P
Hawkins, D.I., Best, R.J., Kenneth, C.A. (1995) Consumer behavior. Homewood, IL, itd: Irwin
Maričić, B.R. (1999) Ponašanje potrošača. Beograd: Savremena administracija
Rot, N. (1972) Osnove socijalne psihologije. Beograd: Zavod za udžbenike i nastavna sredstva
 

O članku

jezik rada: srpski
vrsta rada: neklasifikovan
objavljen u SCIndeksu: 27.04.2009.

Povezani članci

Nema povezanih članaka