Metrika

  • citati u SCIndeksu: 0
  • citati u CrossRef-u:0
  • citati u Google Scholaru:[]
  • posete u poslednjih 30 dana:0
  • preuzimanja u poslednjih 30 dana:0

Sadržaj

članak: 1 od 1  
2002, br. 7, str. 243-252
Merenje efikasnosti web komunikacija trgovinskog preduzeća
Univerzitet u Novom Sadu, Ekonomski fakultet, Subotica
Sažetak
Web može u velikom stepenu promeniti komunikacionu politiku trgovinskog preduzeća. Komunikacije podataka čine srž razvoja Interneta i imaju značajan uticaj na sva trgovinska preduzeća. Osnovni i ujedno glavni zadatak koji stoji pred trgovinskim preduzećem vezan je za otkrivanje svesnosti privlačnosti, kontakta, konverzije i zadržavanja kupaca, a sve u cilju povećanog razumevanja kupčevih potreba i zahteva o proizvodima i uslugama. Merenje efikasnosti politike komunikacija predstavlja dugoročno pitanje na koje je gotovo nemoguće dobiti adekvatan odgovor. Opisani model efikasnosti Web sajta treba da obezbedi maksimalnu efikasnost korišćenja podataka, kako bi se u potpunosti postigla opravdanost komuniciranja kroz Web sajtove.
Reference
Bayles, D.L. (2001) E-Commerce cogistics and fulfillment, delivering the goods. Englewood Cliffs, NJ, itd: Prentice Hall
Berman, B., Evans, J.R. (2001) Retail management: A strategic approach. Englewood Cliffs, NJ, itd: Prentice Hall
Chaffey, D., Mayer, R., Johnston, K., Ellis-Chadwick, F. (2000) Internet marketing. Englewood Cliffs, NJ, itd: Prentice Hall
Deitel, H.M., Deitel, P.J., Nieto, T.R. (2001) e-business & e-commerce: How to program. Englewood Cliffs, NJ, itd: Prentice Hall
Gilbert, D. (1999) Retail marketing management. Harlow-London, itd: Pearson Education
Korper, S., Ellis, J. (2000) The e-commerce book: Building the e-empire. New York-San Diego, itd: Academic Press
Roberts, M.L., Berger, P.D. (1999) Direct marketing management. Englewood Cliffs, NJ, itd: Prentice Hall
Turban, E., King, D., Lee, J., Warkentin, M., Chung, H.M. (2000) Electronic commerce 2002: A managerial perspective. Englewood Cliffs, NJ, itd: Prentice Hall
Watson, R.T., Berthon, P., Pitt, L.F., Zinkhan, G.M. (2000) Electronic commerce: The strategic perspective. New York, itd: Harcourt
 

O članku

jezik rada: srpski
vrsta rada: neklasifikovan
objavljen u SCIndeksu: 02.06.2007.

Povezani članci

Nema povezanih članaka