Metrika

  • citati u SCIndeksu: 0
  • citati u CrossRef-u:0
  • citati u Google Scholaru:[]
  • posete u poslednjih 30 dana:0
  • preuzimanja u poslednjih 30 dana:0

Sadržaj

članak: 1 od 1  
2004, br. 11, str. 95-103
Kroskulturna analiza ponašanja potrošača
Univerzitet u Novom Sadu, Ekonomski fakultet, Subotica
Sažetak
Kultura obuhvata najšire okvire ljudskog ponašanja i identiteta, a pod njenim uticajem dolazi do socijalizacije pojedinaca, tako da kultura predstavlja okvir u kojem se formiraju ciljevi potrošača i prihvatljiva sredstva za ostvarivanje potrošačkih ciljeva. Svaki društveni okvir pruža, a istovremeno teži da stvori što povoljnije mogućnosti za razvoj takvih vrednosti koje pogoduju njegovom održavanju, stvarajući pri tom određeni moral, motive stavove, interesovanja. Proučavanjem kroskultura u ponašanju potrošača dobijamo uvid u sličnosti i razlike kako u materijalnim, tako i u apstraktnim vidovima kulture različitih kulturnih okruženja.
Reference
Hawkins, D.I., Best, R.J., Kenneth, C.A. (1995) Consumer behavior. Homewood, IL, itd: Irwin
Kesić, T. (1999) Ponašanje potrošača. Zagreb: ADECO
Kotler, P.J. (1994) Upravljanje marketingom. Zagreb: Informator
Maričić, B.R. (2002) Ponašanje potrošača. Beograd: Savremena administracija
Rice, C. (2001) Razumevanje potrošača. Beograd: Grmeč - Privredni pregled
Salai, S., Hegediš, I. (2000) Marketing komuniciranje. Beograd: Savremena administracija
Schiffman, L.G., Kanuk, L.L. (2000) Consumer behavior. Englewood Cliffs, NJ, itd: Prentice Hall
Tofler, A. (1997) Šok budućnosti. Beograd: Grmeč
 

O članku

jezik rada: srpski
vrsta rada: članak
objavljen u SCIndeksu: 02.06.2007.

Povezani članci

Anali Ekon fak Subotica (2008)
Determinante zadovoljstva potrosača
Kovač-Žnideršić Ružica, i dr.

Marketing (2007)
Međusobni uticaji stavova i ponašanja potrošača
Marinković Veljko

Sociološki pregled (1995)
Sociološka analiza 'marketing strategija'
Bolčić Silvano I.

prikaži sve [209]