Metrika

  • citati u SCIndeksu: [1]
  • citati u CrossRef-u:0
  • citati u Google Scholaru:[]
  • posete u poslednjih 30 dana:1
  • preuzimanja u poslednjih 30 dana:1

Sadržaj

članak: 1 od 1  
2014, br. 31, str. 149-160
Finansijski menadžment i finansijski marketing
Univerzitet u Istočnom Sarajevu, Ekonomski fakultet - Pale, Republika Srpska, BiH

e-adresaljvladusic@gmail.com
Sažetak
Finansijski menadžment jeste jedan od esencijalnih ljudskih aktivnosti savremenog sveta. Kao takav finansijski menadžment se obično definiše kao proces kreiranja finansijskih uslova za efikasio postizanje odabranih finansijskih ciljeva. Zatim je za svakog finansijskog menadžera cilj isti: stvaranje profita; zato se i menadžerstvo tiče efikasnosti i efektivnosti. U tom kontekstu, svaki finansijski menadžer mora da poznaje pet 'čuvenih' funkcija finansijskog menadžmenta, i to: (1) Finansijsko planiranje, (2) Finansijska organizacija, (3) Izbor finansijskih kadrova, (4) Finansijsko rukovodstvo i (5) Finansijska kontrola. Finansijske komunikacije su ovde potrebne da se odrede finansijski ciljevi preduzeća, da se načine finansijski planovi, da se organizuju ljudski i finansijski resursi, da se odaberu finansijski kadrovi za ostvarenje postavljenih finansijskih ciljeva i da se vrši finansijska kontrola u obavljanju finansijskih poslova. Komunikacije su, stoga, od izuzetne važnosti u svim fazama finansijskog menadžmenta, pošto integrišu sve menadžerske funkcije.

O članku

jezik rada: srpski
vrsta rada: stručni članak
objavljen u SCIndeksu: 05.10.2018.
Creative Commons License 4.0

Povezani članci

Nema povezanih članaka