Metrika

  • citati u SCIndeksu: [1]
  • citati u CrossRef-u:0
  • citati u Google Scholaru:[]
  • posete u poslednjih 30 dana:1
  • preuzimanja u poslednjih 30 dana:1

Sadržaj

članak: 1 od 1  
2001, vol. 7, br. 1-2, str. 259-266
Metodička laboratorija i njena uloga u pedagoškoj praksi studenata
Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet, Sombor
Ključne reči: studenti; pedagoška praksa; metodička laboratorija
Sažetak
U radu su najpre predstavljena istorijski ukorenjena shvatanja o značaju praktičnih vežbi u profesionalnoj pripremi učitelja. Nakon toga, predstavljena je organizacija tzv. metodičke prakse studenata na Učiteljskom fakultetu u Somboru. Sve to kasnije je poslužilo autoru da predloži izvesna poboljšanja u organizaciji i izvođenju didaktičko-metodičke prakse studenata učiteljskih fakulteta uopšte i na Učiteljskom fakultetu u Somboru, a posebno da pokuša afirmisati metodičku laboratoriju pri učiteljskim fakultetima kao posebno mesto na kojem će budući učitelji simulirati ili igrati nastavnu ulogu učitelja i na najpogodniji način, po mišljenju autora, steći (od profesora, svojih kolega studenata i video materijala) povratne informacije o tome do kojeg stepena kompetentnosti su se pripremili za nastavničku ulogu i, što je najvažnije, u kom pravcu i kako mogu dalje (putem rada, stručnog usavršavanja i sl.) kod sebe razvijati poželjna svojstva ličnosti učitelja kao i osoben vaspitni stil.
Reference
Grubor, A., Lipovac, M., ur. (1995) Stručna praksa studenata. Sombor: Učiteljski fakultet
Grubor, A. (1994) Obrazovanje nastavnika u funkciji tehnološkog razvoja. Sombor: Učiteljski fakultet
Janković, P. (1995) Uticaj pedagoške prakse na razvoj poželjnih osobina budućih učitelja. u: Grubor A.i Lipovac M. [ur.] Stručna praksa studenata, Sombor: Učiteljski fakultet
Janković, P.O. (1994) Profesionalno usmeravanje, selekcija i obrazovanje učitelja. Novi Sad: Pedagoška akademija
 

O članku

jezik rada: srpski
vrsta rada: pregledni članak
objavljen u SCIndeksu: 16.03.2009.