Metrika

  • citati u SCIndeksu: [1]
  • citati u CrossRef-u:0
  • citati u Google Scholaru:[]
  • posete u poslednjih 30 dana:1
  • preuzimanja u poslednjih 30 dana:0

Sadržaj

članak: 1 od 1  
2015, vol. 20, br. 1, str. 99-108
Sinergija usmerenih aktivnosti muzičke kulture i likovnog vaspitanja u funkcija razvoja dece
aUniverzitet u Novom Sadu, Pedagoški fakultet u Somboru, Srbija
bOŠ 'Đorđe Natošević', Novi Sad
cOŠ 'Jovan Popović', Kikinda
dVŠSS za obrazovanje vaspitača, Kikinda
Sažetak
Autorke skreću pažnju na marginalizovanost usmerenih aktivnosti muzičke kulture i likovnog vaspitanja u našim predškolskim ustanovama. Putem ovih aktivnosti dete eksplicitno može da izrazi svoju kreativnost jer to predstavlja njegovu prirodnu težnju. Ove aktivnosti podstiču učenje i motivaciju kod predškolske dece pod uslovom da vaspitači pravilno artikulišu dečje mogućnosti u ovim oblastima. Adekvatan podsticaj, odnosno, postavljanje muzičko-likovnih problema, doprinosi razvijanju kreativnog mišljenja kod dece. Cilj ovog rada je da ukaže na neophodnost što ranijeg delovanja na podsticanje i razvijanje vokalnih sposobnosti i likovnog izraza kod predškolaca. Ove aktivnosti vrlo često čine okosnice na koje se nadograđuju ostale usmerene aktivnosti predviđene kurikulumom predškolske ustanove.

O članku

jezik rada: srpski
vrsta rada: stručni članak
objavljen u SCIndeksu: 17.02.2016.

Povezani članci

Nema povezanih članaka