Metrika

  • citati u SCIndeksu: 0
  • citati u CrossRef-u:0
  • citati u Google Scholaru:[]
  • posete u poslednjih 30 dana:0
  • preuzimanja u poslednjih 30 dana:0

Sadržaj

članak: 1 od 1  
2011, vol. 35, br. 3, str. 847-858
Specifičnosti razvoja Kursa za akademski engleski na Elektronskom fakultetu u Nišu i Elektrotehničkom fakultetu u Beogradu
aUniverzitet u Nišu, Elektronski fakultet
bUniverzitet u Beogradu, Elektrotehnički fakultet

e-adresaNadezda.Stojkovic@elfak.ni.ac.rs, Milos.djuric@etf.bg.ac.rs
Ključne reči: engleski za elektroniku i informacione tehnologije; sadržaj; konceptualizacija predmeta; procena potreba
Sažetak
U ovom radu je prikazan razvoj kursa engleskog jezika za akademske potrebe koje autori primenjuju od početka bolonjske reforme na Elektronskom fakultetu u Nišu i Elektrotehničkom fakultetu u Beogradu. Opisani su kursevi koji se izučavaju kao obavezni predmeti na pomenuta dva fakulteta. Autori su uzeli u obzir najnovija dostignuća iz oblasti engleskog za specifične svrhe, zatim analizirali postojeće udžbenike, a zatim implementirali svoje na- laze u procesu nastave. Postignuti su značajni rezultati u vezi sa opštim performansom studenata koji u svetlu ovakvih promena akademskog engleskog mogu da stiču još praktičnija znanja koja su im neophodna, a naročito iz oblasti engleskog za elektroniku, elektrotehniku i informacione tehnologije.
Reference
Dudley-Evans, T., John, M.J.St. (1998) Developments in English for specific purposes: A multidisciplinary approach. Cambridge, itd: Cambridge University Press
Graves, K. (1996) Teachers as course developers. Cambridge: Cambridge University Press
Hutchinson, T., Waters, A. (1987) English for specific purposes: A learning-centered approach. Cambridge: Cambridge University Press
Nunan, D. (1990) Using learner data in curriculum development. ESP Journal, 9, str. 17-32
Stojković, N. (2005) Written and spoken presentations in English for science and technology. Niš: Elektronski fakultet
 

O članku

jezik rada: engleski
vrsta rada: stručni članak
objavljen u SCIndeksu: 01.11.2011.