Metrika

  • citati u SCIndeksu: 0
  • citati u CrossRef-u:0
  • citati u Google Scholaru:[]
  • posete u poslednjih 30 dana:0
  • preuzimanja u poslednjih 30 dana:0

Sadržaj

članak: 1 od 1  
Postupci za analizu i planiranje mnogih procesa učenja
Ključne reči: Spoljašnja i unutrašnja motivacija; podsticaji; brisanje; generaliziranje i diskriminiziranje
Sažetak
Dati rad predstavlja pokušaj da se na jedan sistematski način ukaže na postupke koji se danas često koriste u savremenom vaspitno - obrazovnom procesu. Govori se, o tzv. fenomenima za analizu i planiranje mnogih procesa učenja u savremenoj nastavi. Kao važni fenomeni za uspešno učenje su podsticaji koji služe kao vrsta potkrepljenja (pojačanja) za postizanje uspeha u školi. Podsticanja, brisanje, generaliziranje i diskriminiziranje su osnovni fenomeni koji se trebaju primeniti u savremenom procesu vaspitanja i obrazovanja za postizanje uspeha.
Reference
Bernhardt, K.S. (1953) Practical psychology. New York
Car-Gavrilović, I. (1965) Motiv i učenje. Beograd: Rad
Kreč, D., Kračfild, R.S. (1973) Elementi psihologije. Beograd: Naučna knjiga
Mandić, S. (1989) Motivacija za školski uspeh. Zagreb: Školske novine
Maslov, A.H. (1982) Motivacija i ličnost. Beograd: Nolit
McClelland, D.C., Winter, D.G. (1969) Motivation economic achievement. New York, itd: Free Press
Palekčić, M. (1985) Unutrašnja motivacija i školsko učenje. Sarajevo: Svjetlost
Pečjak, V. (1972) Nove teorije motivacije. Anthropos, Svevilka 3-4
Rakić, B.Đ. (1977) Motivacija i školsko učenje. Sarajevo: Svjetlost
Rot, N. (1977) Osnovi socijalne psihologije. Beograd: Zavod za udžbenike i nastavna sredstva
Vernon, M.D. (1969) Human motivation. Cambridge, itd: Cambridge University Press / CUP
Vučić, L.R. (2000) Pedagoška psihologija. Beograd: Društvo psihologa Srbije - Centar za primenjenu psihologiju
 

O članku

jezik rada: srpski
vrsta rada: neklasifikovan
objavljen u SCIndeksu: 02.06.2007.