Metrika

  • citati u SCIndeksu: 0
  • citati u CrossRef-u:0
  • citati u Google Scholaru:[]
  • posete u poslednjih 30 dana:0
  • preuzimanja u poslednjih 30 dana:0

Sadržaj

članak: 1 od 1  
1995, vol. 26, br. 4, str. 133-140
Promene u poslovnoj orijentaciji savremenih putničkih agencija
Univerzitet u Beogradu, Ekonomski fakultet
Sažetak
Omasovljavanje turističkih putovanja stvorilo je širok prostor za razvoj brojnih putničkih agencija koje su, za razliku od turoperatora, ostale klasični posrednici na ovom tržištu. Njihova posrednička uloga zadržana je i u inicijativnim i u receptivnim poslovima, s tim što je u ovoj drugoj grupi poprimila i neka druga obeležja, naročito kod putničkih agencija koje su kombinovanog, dakle inicijativno-receptivnog tipa.
Reference
Davidson, R. (1992) Tourism. London, itd: Pitman
Goodall, B., Ashworth, G.J., ur. (1990) Marketing in the tourism industry: The promotion of destination regions. London-New York, itd: Routledge
Holloway, C.J. (1991) The business of tourism. London, itd: Pitman
Lundberg, D. (1990) The tourist business. New York: Van Nostrand-Reinhold
Mill, R.C. (1990) Tourism: The international business. Englewood Cliffs, NJ, itd: Prentice Hall
 

O članku

jezik rada: srpski
vrsta rada: prilog
objavljen u SCIndeksu: 02.06.2007.