Metrika

  • citati u SCIndeksu: 0
  • citati u CrossRef-u:0
  • citati u Google Scholaru:[]
  • posete u poslednjih 30 dana:0
  • preuzimanja u poslednjih 30 dana:0

Sadržaj

članak: 1 od 1  
1998, vol. 29, br. 3, str. 127-132
Dimenzije modnog marketinga
Sažetak
Modni marketing bi se mogao definisati kao poslovna filozofija i primena niza tehnika koja se bavi sadašnjim i potencijalnim kupcima odeće, kao i proizvoda i usluga, koji su u vezi sa odećom, u nameri da se ostvare dugoročni ciljevi kompanija. Ključna teza marketing eksperata je ta da se modni marketing razlikuje od drugih oblasti marketinga. Sama priroda mode, kojoj je promena u biću, daje drugačiji značaj standardnim marketinškim aktivnostima. Pored toga, uloga kreacije, kako u primarnim tako i u reflektujućim zahtevima potrošača, odražava se u mnoštvu pristupa modnom marketingu koji su analizirani u ovom tekstu.
Reference
Asnoff, H.I. (1988) The new corporate strategy. New York, itd: Wiley
Atkinson, Sh. (1995) Designing and marketing fashion produts. Oxford, UK, itd: Blackwell
Bohdanowicz, J., Clamp, L. (1994) Fashion marketing. London, itd: Routledge and Kegan Paul
Easey, M. (1995) Fashion marketing. Oxford, UK, itd: Blackwell
Evans, M. (1989) Consumer behavior towards fashion. European Journal of Marketing, vol. 23, str. 7
Fifield, P. (1993) Marketing strategy. London, itd: Heinemann
Gašović, M. (1997) Marketing odevnih predmeta - strategija grupacije. Subotica: Ekonomski fakultet, doktorska disertacija
Gašović, M. (1998) Modni marketing. Beograd: Institut ekonomskih nauka
Grey, P. (1995) Fashion marketing researsh. u: Fashion marketing, London, itd: Routledge and Kegan Paul
Key, Sh. (1995) Fashion promotion. u: Fashion marketing, London, itd: Routledge and Kegan Paul
Maričić, B.R. (1994) Ponašanje potrošača. Beograd: Savremena administracija
Milisavljević, M.D. (1994) Marketing. Beograd: Savremena administracija
 

O članku

jezik rada: srpski
vrsta rada: neklasifikovan
objavljen u SCIndeksu: 02.06.2007.

Povezani članci

Marketing (1999)
Marketing istraživanja u modnoj industriji
Gašović Milan

Marketing (1996)
Ponašanje kupaca odevnih predmeta
Gašović Milan

Sociološki pregled (1995)
Sociološka analiza 'marketing strategija'
Bolčić Silvano I.

prikaži sve [180]