Metrika

  • citati u SCIndeksu: [4]
  • citati u CrossRef-u:0
  • citati u Google Scholaru:[]
  • posete u poslednjih 30 dana:3
  • preuzimanja u poslednjih 30 dana:1

Sadržaj

članak: 1 od 1  
2009, vol. 15, br. 1-2, str. 67-70
Benčmarking u tekstilnoj industriji
aUniverzitet Union, Fakultet za industrijski menadžment, Kruševac
bUniverzitet Union, Beograd
Sažetak
U radu je ukratko opisan i dat pojam benčmarkinga i uloga u tekstilnoj industriji. Benčmarking (Benchmarking) jeste koncept koji predstavlja proces stalnog merenja u upoređivanju sopstvenih usluga i/ili proizvoda kao i svih poslovnih procesa ili nekog od njih u odnosu na konkurente i/ili one poslovno proizvodne sisteme koji su poznati kao vodeći u tekstilnoj industriji u zemlji i inostranstvu.
Reference
Avakumović, J. (2006) Dizajn i menadžment. Tehnička dijagnostika, vol. 5, br. 2, str. 51-54
Đordević, B. (2005) Strategijski menadžment. Kruševac: I. C. za industrijski menadžment plus
Jović, N., Milosavljević, Z., Trnavac, D. (2008) Iskustva inostranih kompanija u motivisanju zaposlenih. IMK-14 - Istraživanje i razvoj, vol. 14, br. 1-2, str. 127-129
Prljević, M. (2007) Strategija pozicioniranja kao ključ uspeha. Beograd
Vasiljević, M., Avakumović, J. (2006) Dizajn i biznis. Beograd: Fakultet za dizajn
 

O članku

jezik rada: srpski
vrsta rada: pregledni članak
objavljen u SCIndeksu: 10.11.2009.

Povezani članci

Tekstilna industrija (2008)
Strategija razvoja u tekstilnoj industriji
Nikolić Neda, i dr.

IMK-14 Istraživanje i razvoj (2009)
Međunarodni aspekt odnosa s javnošću
Janjić Slobodan, i dr.

IMK-14 Istraživanje i razvoj (2009)
Seosko naselje Gnjili Potok kao odraz društveno-privrednih prilika
Rajović Goran

prikaži sve [5]