Metrika

  • citati u SCIndeksu: 0
  • citati u CrossRef-u:0
  • citati u Google Scholaru:[]
  • posete u poslednjih 30 dana:0
  • preuzimanja u poslednjih 30 dana:0

Sadržaj

članak: 1 od 1  
2000, vol. 4, br. 3, str. 47-49
Komunikacija preko društvene mreže potrošača u trgovini
Univerzitet u Novom Sadu, Ekonomski fakultet, Subotica
Ključne reči: referentna grupa; društveno prilagođavanje i ograničenje; društveno upućivanje; društveno komuniciranje
Sažetak
Savremene nauke koje se bave ljudskim resursima pomalo liče na mlinove. Mnogo i neprestano melju, ali je realitivno malo brašna u vrećama. Upravo zato treba prvo spoznati koje su komponente strategijskog upravljanja ljudskim resursima a potom odgovoriti na vazda aktuelno pitanje - kako optimalno voditi ljude.
Reference
Antonides, G., van Raaij, F.W. (1998) Consumer behavior a European perspective. New York, itd: Wiley
Foxal, G.R., Goldssmith, R.E. (1997) Consumer psychology. London, itd: International Thomson Business Press
Maričić, B.R. (1999) Ponašanje potrošača. Beograd: Savremena administracija
Paul, P.J., Olson, J.C. (1996) Consumer behavior and marketing strategy. Homewood, IL, itd: Irwin
Salai, S., Hegediš, I. (1994) Tržišno komuniciranje. Subotica: Subotičke novine
Sneth, J.M., Mittal, B., Newman, B.I. (1999) Customer behavior consumer and beyond. Dryden Press
 

O članku

jezik rada: srpski
vrsta rada: neklasifikovan
objavljen u SCIndeksu: 25.01.2009.

Povezani članci