- citati u SCIndeksu: 0
- citati u CrossRef-u:0
- citati u Google Scholaru:[
]
- posete u poslednjih 30 dana:0
- preuzimanja u poslednjih 30 dana:0
|
|
2002, vol. 6, br. 2-3, str. 33-35
|
Konceptualne sličnosti strategijskog upravljanja kvalitetom i strategijskog finansijskog menadžmenta
The conceptual similarity of strategic management of quality and strategic financial management
Univerzitet u Nišu, Tehnološki fakultet, Leskovac
Sažetak
U uvodnom delu rada se govori o suštini strategijskog upravljanja poslovnim funkcijama, kao načinu definisanja odnosa poslovnog sistema prema svom okruženju. Drugi deo rada je posvećen konceptu strategijskog upravljanja kvalitetom. Potom se čini osvrt na koncept strategijskog finansijskog menadžmenta, uz istovremeno ukazivanje na njegovu sličnost sa strategijskim upravljanjem kvalitetom. Na kraju rada dat je predlog zaključnih stavova.
Abstract
The first part is about the essence of strategic management of business functions, as a way to define relationship of business system and it’s environment. The second part is dedicated to concept of strategic management of quality. After, the concept of strategic financial management is elaborated, as well as it’s similarity to strategic management of quality. The last part is conclusion.
|
|
|
Reference
|
3
|
Cruchand, L. (1995) Šta treba da znate o kvalitetu. Beograd: Poslovna politika
|
2
|
Cvetković, L.V. (1994) Strategije upravljanja proizvodom - menadžment proizvoda. Niš: Prosveta
|
1
|
Hummel, T., Malorny, C. (1996) Total quality management. Munchen-Wien: Carl Hanser Verlag
|
3
|
Juran, J.M. (1997) Oblikovanjem do kvaliteta. Beograd: Poslovna politika
|
31
|
Kukoleča, S.M. (1986) Organizaciono-poslovni leksikon izraza, pojmova i metoda. Beograd: Rad
|
3
|
Mitrović, Ž.V. (1993) Menadžeri i sistem kvaliteta - priručnik za menadžere o sistemu kvaliteta. Beograd: Ministarstvo za nauku i tehnologiju Republike Srbije
|
19
|
Pjanić, Z.M., ur. (1984) Ekonomska enciklopedija. Beograd: Savremena administracija, Tom II
|
|
Stalk, G. (1988) Time-the next source of competitive advantage. Harv Bus Rev, br. 4
|
|
|
|