Metrika

  • citati u SCIndeksu: 0
  • citati u CrossRef-u:0
  • citati u Google Scholaru:[]
  • posete u poslednjih 30 dana:0
  • preuzimanja u poslednjih 30 dana:0

Sadržaj

članak: 1 od 1  
2003, vol. 53, br. 6, str. 15-18
Top menadžment u uslužnim organizacijama
Viša tehnička škola, Užice
Ključne reči: menadžment; usluga; organizacija; proces
Sažetak
Top menadžment savremenog preduzeća koje se bavi uslugama obuhvata širok spektar karakterističnih funkcija i sadržaja, kao i zadataka koje treba osmišljeno ukomponovati i uskladiti. Ovaj rad prikazuje tehnologiju i procedure upravljačkog delovanja top menadžmenta u preduzećima iz oblasti usluga, kroz realizaciju organizacionih aktivnosti kao što su kreiranje usluge, kreiranje strategije, taktike, operativno delovanje, podsticanje motivacije, upravljanje informatikom i upravljanje poslovnim procesima.
Reference
*** (1968) Opšta enciklopedija. Zagreb: Jugoslovenski leksikografski zavod, tom 4, str. 424
Harper, M. (1961) New profession to aid management. Journal of Marketing, January, page 1
Jovanović, P.M. (2001) Menadžment - teorija i praksa. Beograd: Grafoslog
Kaven, W.N. (1984) Managing the major sale. New York: American Management Association / AMACOM
Radojević, Z. (2002) Operativni menadžment. Beograd: Grafoslog
 

O članku

jezik rada: srpski
vrsta rada: stručni članak
objavljen u SCIndeksu: 02.06.2007.

Povezani članci

Nema povezanih članaka