- citati u SCIndeksu: 0
- citati u CrossRef-u:0
- citati u Google Scholaru:[
]
- posete u poslednjih 30 dana:0
- preuzimanja u poslednjih 30 dana:0
|
|
2005, vol. 4, br. 3-4, str. 49-53
|
Arhitektura mikroprocesnog sistema upravljanja vazduhoplovnim motorima
Architecture of microprocessor control systems in aviation engines
Vojnotehnički institut - VTI, Beograd
Ključne reči: avionski motor; elektronski sistem upravljanja; arhitektura mikroprocesorskog sistema upravljanja
Keywords: aviation engine; electronic control system; architecture of microprocessor control systems
Sažetak
Razmatrane su dve redundantne arhitekture sistema upravljanja primenjene na savremenim borbenim avionima. Takođe, prikazan je i neredundantan sistem upravljanja, koji željenu pouzdanost može da ostvari primenom različitih nivoa udvajanja pojedinih komponenata podsistema.
Abstract
This paper deals with two redundant control system architectures applied on modern fighter aircraft. A non redundant engine control system whose desired reliability can be established using different levels of the redundancy of subsystems components, is presented, too.
|
|
|
Reference
|
1
|
Landy, J.R., Yonke, A.W., Stewart, F.J. (1987) Development of HIDEC adaptive engine control systems. Transactions of the ASME, vol. 109, str. 146-151
|
1
|
Timothy, J.L. (1987) Microprocessor-based engine control. u: 23th Joint Propulsion Conference 87, AIAA June 29-July 2, San Diego, California
|
5
|
Vujić, D. (1998) Osnovni koncept sistema elektronskog upravljanja turbomlaznim motorima. Naučno-tehnički pregled, vol. 48, br. 5, str. 39-44
|
2
|
Vujić, D. (1997) Prilog elektronskom upravljanju turbomlaznim motorima. u: Vazduhoplovstvo '97, Međunarodni naučno-stručni skup, Beograd, 11-12 decembar, zbornik radova, str. C43-C48
|
2
|
Vujić, D. (1998) Uticaj konfiguracije elektronskih sistema upravljanja na pouzdanost i održavanje turbomlaznih motora. u: SYM-OP-IS '98, (XXV) Jubilarni jugoslovenski simpozijum o operacionim istraživanjima, Herceg Novi, 21-24. sep., zbornik radova, str. 531-534
|
1
|
Warner, D.E., Hermann, H.W. (1982) Reliability design study for a fault-tolerant electronic engine control. u: AIAA/SAE/ASME 18th Joint Propulsion Conference, Cleveland, Ohio, June 21-23
|
|
|
|